וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התשדיר החדש של מפלגת כלכלה

5.2.2015 / 18:36

דני ובני גולדשטיין שוב כאן, והפעם הם לא יוותרו עד שיגיעו לכנסת. הם חושפים את סרטון הבחירות המוזר הראשון שלהם (שהולך להיתקע לכם בראש לתמיד) ומתעקשים שהאג'נדה שלהם לגמרי רצינית

יח"צ - חד פעמי

הם חוזרים! האחים בני ודני גולדשטיין, שרצו לכנסת לפני שנתיים, ושברו את האינטרנט עם תשדירים כמו הסרטון עם הארטיק והסרטון עם הבחורה המתפשטת, שוב רצים לכנסת ושוב מפגיזים את יוטיוב. היום עולה לרשת הסרטון הראשון בקמפיין המפלגה לבחירות 2015, והוא מוגש לכם כאן בבכורה בלעדית.

בסרטון עומדים האחים גולדשטיין יחד עם הצלע השלישית שלהם, האחיין משה גליק, ומפצירים בנו לא לצפות בתשדיר הזה בשום אופן, כי זה עלול לגרום להפרעה נפשית. מה שקורה אחר כך שגליק שר את השיר החדש של המפלגה, במשך זמן שנראה כמו נצח. מילות השיר הן "דני גולדשטיין בני גולדשטיין דני גולדשטיין בני גולדשטיין דני גולדשטיין בני גולדשטיין דני גולדשטיין בני גולדשטיין דני גולדשטיין בני גולדשטיין דני גולדשטיין בני גולדשטיין דני גולדשטיין בני גולדשטיין", בלחן מוטוני שלא ייצא לכם מהראש שבועיים. אי אפשר לומר שהם לא הזהירו אותנו קודם.

בני גולדשטיין. בן קלמר
בני גולדשטיין ב"אח הגדול"/בן קלמר

בני ודני, השיר הזה שבתשדיר שלכם הוא באמת הג'ינגל הרשמי של המפלגה?

דני: "בהחלט!"

זה שיר נורא מעצבן.

דני: "יופי, אנחנו רוצים שיהיה מעצבן. שלא ישכחו אותנו. שלא יפסיקו לזמזם אותו".
בני: "בבחירות הקודמות הג'ינגל שלנו אפילו זכה בתואר הג'ינגל הכי מטריד!"

מרגש.
דני: "בפעם שעברה ניסינו לעשות גם סרטונים אמיתיים ורציניים, וראינו שלאף אחד לא אכפת. הבנו שאנשים רוצים לראות דברים חמודים".
בני: "דני מתבייש להגיד את האמת, והיא שאנחנו פשוט רוצים להיות בתודעה של אנשים. ככה אנחנו מכינים את השטח לבחירות הבאות".

גם בסבב הבחירות הקודם עשיתם שיגועים, גייסתם סלבס כמו ליהיא גרינר, עשיתם סרטונים פרובוקטיביים ואפילו חיברתם ג'ינגל פסיכי כמו עכשיו. זה עדיין לא ממש עזר.

דני: "כי בפעם שעברה לא באמת היה לנו כוונה להגיע לכנסת. ידענו שאין מספיק לגייס את תמיכת הציבור, אז החלטנו שלפחות נעבוד על להיכנס לתודעה שלהם. שיתחילו להכיר אותנו. ובזה הצלחנו יפה מאוד".

ג'ינגל הבחירות הקודם של מפלגת כלכלה:

הגולדשטיינים עשו לנו הרבה שמח במערכת הבחירות הקודמת, אבל נדמה שדווקא בסבב הזה יש סכנה שהם ייבלעו בהמולה. כשהמפלגות הגדולות מתחרות מי תעשה סרטון יותר מצחיק, משוגע ו-ויראלי, וכל פוליטיקאי שמכבד את עצמו משתתף בסרטון כשהוא מחופש להיפסטר, משחק בייביסיטר או סתם רוקד בחתונה, פתאום סרטון הארטיק של מפלגת כלכלה לא נראה כל כך מוזר. ייתכן שבסבב הזה האחים יצטרכו להתפרע הרבה יותר כדי ללכוד את תשומת הלב שלנו.

או אולי דווקא ההיפך - ללכת הפעם על קו רגוע ורציני יותר? "יש לנו המון רעיונות רציניים וחשובים", אומר בני, "נכון שאני אוהב צחוקים, אבל מאחורי הצחוק עומדים דברים אמיתיים שבאמת יכולים לעזור לכלכלה".

כמו למשל?
"יש לנו תכנית שמבוססת על דברים בכלכלה האמריקאית, שמצליחה בכל מיני מקומות בעולם. כמו למשל, משכורת שבועית. בשאר הארצות הוכח שזה עוזר לאנשים לגמור את החודש. זה גם מאפשר לשלם משכנתא שבועית, מה שמקצר את אורך המשכנתא וחוסך המון כסף על ריביות".
דני: "אנחנו גם מקדמים את הנושא של ציון כתובת המייל על תעודת הזהות, וכרטיס חכם לתשלום המע"מ. עבדנו על הכרטיס הזה במשך שנתיים שלמות. בזמן הזה גם הקמנו דיור מוגן באשקלון בעלות של 15 מיליון שקל. בני גם עבד בזמן הזה להיות עורך דין".
בני: "סיימתי את התואר במשפטים ועכשיו אני מתחיל ללמוד תואר בכלכלה, מכין את עצמי לפוליטיקה".

עוד באותו נושא

לא נח לרגע: בני גולדשטיין מציג בפנינו את הכובע הווירטואלי שהמציא

לכתבה המלאה
מתוך מצע הבחירות של מפלגת כלכלה. מפלגת כלכלה,
כרטיס חכם מע"מ של מפלגת כלכלה. יביא אותם לכנסת?/מפלגת כלכלה

האם הפעם הציבור הבוחר ייקח את הגולדשטיינים ברצינות? לא ברור, במיוחד כשאחד המתמודדים ברשימת המפלגה הוא מנחם בן - עוד אישיות שנויה במחלוקת שלא ברור אם היא יותר מזיקה או יותר מביאה תועלת לתדמית של מפלגה. אבל בינתיים, טוב שהם כאן כדי להוסיף עוד קצת פלפל למערכת הבחירות הסוערת ממילא הזאת. "ואנחנו גם נותנים לציבור אופציה לבחור", מתלהב דני, "אם להצביע לבני או לדני! לא כמו שאר המפלגות! כאן אנחנו נותנים לכם אפשרות לבחור בינינו".

אכן מדהים.
"בחירה חופשית. זה מאוד חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully