וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון על נתניהו: "הבטיח יונה, קיבלתם זית"

5.2.2015 / 18:00

יו"ר מפלגת כולנו פרסם סרטון התוקף את ראש הממשלה באופן אישי: "רבתי עם אובמה, קניתי גלידת פיסטוק, לא עשיתי שום דבר חשוב". עד לפני שבוע נמנע כחלון מלתקוף את יו"ר הליכוד ישירות

יח"צ - חד פעמי

הקמפיין השלילי של כחלון נחשף: יו"ר כולנו, משה כחלון, ניהל עד כה קמפיין מנומס וחיובי שהתמקד במינוף האשראי הציבורי שצבר בעקבות הרפורמה בסלולר כהוכחת רצינות כוונותיו להילחם בריכוזיות ובבנקים. אלא שעד כה המפלגה מדשדשת עם כשמונה מנדטים בסקרים, ללא מומנטום של ממש. במטה המפלגה החליטו בימים האחרונים להפיק טרילוגיה של סרטונים שליליים. הראשון בהם פורסם היום (חמישי), והוא מתמקד ישירות בראש הממשלה, בנימין נתניהו.

עוד בוואלה! בחירות:
מה כתבו הפוליטיקאים בפייסבוק השבוע?
תכירו: האשה הראשונה של הרשימה הערבית המשותפת
דרעי מסמן לנתניהו: "בטוח שש"ס לא תשב בממשלת שמאל"

מדובר בסרטון קצר שנעשה בסגנון סדרת הסרטונים "בקיצור" והוא מביא את סיכום הקדנציה של בנימין נתניהו מנקודת המבט של כחלון. "הבטחתי יונה, קיבלתם זית. נפגשתי עם אובמה, רבתי עם אובמה. השתמשתי באיווט, נפטרתי מאיווט (...) קניתי גלידת פיסטוק. בנטו, לא עשיתי שום דבר חשוב". במפלגה הסבירו כי שני הסרטונים הבאים צפויים גם הם להיות בעלי אופי שלילי, אך לא יעסקו בנתניהו.

מפלגת הליכוד הגיבה לסרטון: "מפלגות אווירה הן לא רלוונטיות. זה או הליכוד בראשות נתניהו או ממשלת ויתורים ונסיגות של השמאל בראשות ציפי ובוז'י. השאלה המרכזית של הבחירות היא מי ישמור על עתיד ילדינו, מי יעמוד מול איראן והטרור, מי יצמיח את הכלכלה".

כחלון: הלכתי בדרכו של נתניהו - אתמוך בליכוד מבחוץ. גדעון צנטנר
עובד להתקפה. כחלון ולצדו נתניהו בימים טובים יותר של השניים/גדעון צנטנר

עד לא מכבר נמנע יו"ר מפלגת כולנו מלתקוף בצורה ישירה את המדיניות הכלכלית של מפלגת הליכוד, בה היה חבר בעבר, והסתפק בביקורת כללית על מדיניות הממשלה האחרונה. אבל לאחר שבימים האחרונים הסתמן שינוי מגמה גם מפלגת הליכוד עברה למתקפה חזיתית.

לפני שבוע: כחלון תוקף את נתניהו לראשונה – "נוסע לארה"ב, מזניח את הארץ"

המפלגה שחררה סרטון ובו נשמע כחלון מתייחס להישגו הגדול, הרפורמה בסלולר, ואומר: "אלמלא שיתוף הפעולה המלא והגיבוי של ראש הממשלה, שלמעשה אני הלכתי בדרכו, לא היינו מצליחים להביא את הרפורמות האלה, שהיו מונחות על השולחן הרבה מאוד שנים. היה צריך ראש ממשלה כזה כדי שצרכנים ואזרחי מדינת ישראל יוכלו להינות ממחירים מוזלים".

בכולנו מיהרו להגיב ושחררו סרטון משלהם, בו נראה ראש הממשלה ערב הבחירות לכנסת ה-19, בעת שהכריז על מינויו של כחלון ליו"ר מנהל מקרקעי ישראל (שלא יצא בסופו של דבר לפועל). נתניהו נשמע אומר לכחלון בסרטון: "הייתה לנו משימה שלא הספקנו לעשות, ואנחנו מסמנים היום – להוריד את מחירי הדיור. הדבר החשוב ביותר הוא שאני שם את האיש הנכון במקום הקריטי ביותר מבחינת מדיניות הפנים והחברה שלנו – להוריד את מחירי הדיור".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully