וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "לא נשב בממשלה אחת עם הליכוד והבית היהודי"

8.2.2015 / 16:00

יו"ר המחנה הציוני, ששימשה עד לאחרונה שרת המשפטים בממשלת נתניהו, אמרה כי מפלגתה לא תהיה שותפה של נתניהו ובנט: "לפי מה שראינו בחודש חודשיים האחרונים, הם מובילים לכיוונים מאוד בעייתיים"

יו"ר המחנה הציוני, ציפי לבני, אמרה היום (ראשון) כי לא תהיה שותפה בקואליציה שכוללת את הליכוד ואת הבית היהודי. למרות הקמפיין הנושא את הסיסמא "או אנחנו או הוא", נמנעו עד כה ראשי המחנה הציוני, יצחק הרצוג ולבני, מלומר במפורש כי לא ייכנסו לממשלה עם נתניהו. אמירתה של לבני היום, למרות שאינה מבטלת את האפשרות שהמחנה הציוני יישב בקואליציה עם הליכוד, שוללת את התרחיש שתוקם ממשלת אחדות הכוללת גם את מפלגתו של נפתלי בנט, הבית היהודי.

כותרות אחרונות בוואלה! בחירות:
מהומה בנאום בנט; צעירים ניסו לעלות על הבמה: "גזען, שקרן"
המחנה הציוני: "נתניהו שם את הז'יטונים שלו על אייל הימורים"
הממיאדה: הרשת צוחקת על הסרטון של נתניהו

"לא אהיה שותפה לשום ממשלה שמובילה את ישראל בדרך אחרת, כולל הדרך שאנחנו ראינו בחודש האחרון או החודשיים האחרונים של הממשלה הנוכחית, שבה ביבי ובנט מובילים לכיוונים מאוד בעייתיים", אמרה לבני בראיון ל"רדיו ללא הפסקה". לבני, ששימשה שרת המשפטים מטעם "התנועה" בממשלה הנוכחית של נתניהו עד שפוטרה, התייחסה להתכתשות הטוויטר בין ראשי המפלגות מיום חמישי ואמרה: "ביבי צייץ, הם צייצו זה לזה (נתניהו לבנט – ש"ב) משהו על זה שהם הולכים לשבת ביחד. מבחינתי זה לא אופציה להיות שותפה לדרך שלהם".

ציפי לבני ובנימין נתניהו. לע"מ,, עיבוד תמונה
"מבחינתי זה לא אופציה להיות שותפה לדרך הזאת". לבני ונתניהו/עיבוד תמונה, לע"מ,

ביום חמישי האחרון עקץ נתניהו את בנט בטוויטר וכתב: "הבית היהודי תהיה שותפה לממשלה שלנו, אבל אם היא תרד בכמה מנדטים זה לא ישנה דבר". עוד כתב נתניהו: "אם הליכוד לא יהיה מספיק גדול יש סכנה שיטילו את הרכבת הממשלה על השמאל. לא מובן מאליו שאנחנו נרכיב. מי שרוצה אותי כרה"מ צריך להצביע רק ליכוד". בנט לא נשאר חייב וכעבור 20 דקות השיב לו שר הכלכלה: "החלק הראשון לא נכון (פעם שעברה ניסו להדיר אותנו מהממשלה), והחלק השני לא יהיה (רק בית יהודי גדול ימנע שתוקם שוב ממשלה עם השמאל)".

לפני כשלושה שבועות שלל נתניהו את האפשרות של הקמת ממשלת אחדות עם מפלגת העבודה והתנועה אחרי הבחירות, ואמר כי ההכרעה בבחירות הקרובות היא בין "ממשלת ליכוד חזקה בראשותי או ממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז'י".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully