וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם איזה פוליטיקאי היית יושב לקפה?

את השאלה הזו נשאלו חברי וחברות קבוצת המיקוד של וואלה! והפתיעו בתשובותיהם. עם מי הם היו רוצים להיפגש כדי להבין מה עבר עליהם בעשר השנים האחרונות, במי הם רוצים להטיח האשמות ועם מי הם לא היו מוכנים להיפגש בשום פנים ואופן? צפו בקבוצת המיקוד של וואלה!

מערכת וואלה!

הפעם הראשונה שלי – קבוצת המיקוד של וואלה! חדשות: 19 צעירים ממגזרים שונים ומכל רחבי הארץ, המצביעים לראשונה בבחירות הקרובות, הגיעו לאולפן וואלה! וענו על שאלות בנושא. בעזרת שלטים מיוחדים הם הביעו את תחושותיהם על קטעי וידאו הקשורים לבחירות. בפרק זה חברי קבוצת המיקוד ענו על שאלה אחת בלבד – עם מי מבין הפוליטיקאים הם היו רוצים לשבת לשתות כוס קפה – וחשפו שלל תשובות והסברים שמעידים על האופן שבו הם תופסים כל דמות.

לכל הפרקים של הפעם הראשונה שלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברי קבוצת המיקוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הייתי מבקשת שהיא תסביר לי מה עבר לה בראש בעשר השנים האחרונות", סיפרה אחת מחברות הקבוצה בתשובתה לשאלה מדוע בחרה להיפגש לקפה עם ציפי לבני, בהתייחסה למעברים של שרת המשפטים לשעבר בין מפלגות.
על יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, אמר צעיר אחר: "הייתי אומר לו שהוא מציג רשימה פלורליסטית אבל כמעט כל חבריה אומרים דברים הומופוביים".

אלה חלק מהדברים שביקשו הצעירים לומר למועמדים בפגישה בארבע עיניים, מה שמעיד על הסיבות שהובילו לבחירותיהם.

ומדוע אף אחד לא היה מעוניין להיפגש עם אביגדור ליברמן?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אף אחד לא רוצה לשתות קפה עם ליברמן

שותים קפה, קבוצת מיקוד. המהדורה, מערכת וואלה!
שותים קפה, קבוצת מיקוד/מערכת וואלה!, המהדורה

קבוצת מיקוד ממוחשבת היא כלי מוכר של מחקר איכותני לזיהוי עמדות ותפישות בחברה, המאפשר לתרגם תחושות ומחשבות של חבריה לגרפים מתמטיים. בניגוד לסקר, כלי כמותי שנועד לנבא תוצאות ומגמות בכלל האוכלוסייה, מטרתה העיקרית של קבוצת המיקוד היא לבחון רגשות ועמדות. חברי הקבוצה של וואלה! הם 19 צעירים בני 20-18, שמצביעים לראשונה בבחירות לכנסת ה-20, וכן אישה בשנות ה-40 לחייה שהצהירה כי תלך לראשונה אל הקלפי בבחירות 2015.

מדובר בקבוצה הטרוגנית מכל רחבי הארץ: מחציתם מגדירים את עצמם כמצביעי שמאל ומחציתם כמצביעי ימין. היא כוללת חילוניים, דתיים, ערבים ונציגי דור שני לעולים; והיא נחלקת כמעט שווה בשווה בין נשים וגברים.

ההצבעה באולפן נעשתה ביום שלישי, ה-27 בינואר, כחודש וחצי לפני הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully