וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2015: הסקר החברתי הגדול של וואלה!

למי תצביעו בבחירות? ולמי יצביעו חבריכם בפייסבוק? ומה עם יתר הגולשים? השתתפו בסקר ועזרו לנו לגלות: איך הייתה נראית הכנסת אם הייתה מורכבת על ידי גולשי וואלה! והרשתות החברתיות - ואיך היא הייתה נראית לו הורכבה רק על ידי החברים שלכם

איך תיראה הכנסת הבאה? כדי לגלות זאת נצטרך להמתין ל-17 במרץ. אך בינתיים, אנו מציעים לכם את הדבר הכי קרוב שאפשר: הצביעו בסקר הגדול של וואלה! חדשות, לצד עוד מאות אלפי גולשים בפלטפורמת הסקרים של Opinion Stage, וצרפו את תמיכתכם לאחת מ-26 המפלגות.

כיצד מצביעים? פשוט הקליקו על המפלגה שבה בחרתם, ולאחר מכן תתבקשו להזדהות באמצעות פרופיל חברתי: פייסבוק, טוויטר או גוגל+. אל דאגה, אנו שומרים על פרטיותכם: במסך זה תוכלו לסמן וי בתיבת ההצבעה האנונימית, וקולכם עדיין ייספר מבלי שזהותכם תיחשף. ההצבעה מתאפשרת פעם אחת בלבד עם כל פרופיל, אך באפשרותכם יהיה להתחרט ולשנות את הצבעתכם ככל שתרצו - באמצעות הכפתור "שנה הצבעה" שתוכלו למצוא בתחתית הסקר. לא בטוחים למי להצביע? תוכלו להיעזר במפת המפלגות המפורטת שלנו.

לאחר שהצבעתם תוכלו להתעדכן בתוצאות עד כה, המוצגות במנדטים. במעבר עכבר מעל כל מפלגה תוכלו גם לראות את מספר המצביעים שבחרו בה ואת שיעורם מקרב כלל המצביעים. בצד שמאל תוכלו לקבל רשימה של כל מי שהצביע לאותה מפלגה, ובאפשרותכם גם לבחור פילטר בשורה העליונה, ולהציג תוצאות בחיתוכים שונים: רק מצביעים שהזדהו, רק החברים שלכם, רק גברים/נשים ועוד.

אתם מוזמנים לשתף את הצבעתכם ולהזמין גם את חבריכם להשתתף, וככל שיצביעו יותר אנשים - כך נקבל תמונת מצב מהימנה יותר של המפה הפוליטית. הסקר, יופיע באתר עד יום הבחירות. אתם מוזמנים להיכנס מדי פעם ולהתעדכן כיצד משתנות התוצאות, ככל שההצבעות מצטברות.

השתתפו בסקר:

הסקר אינו מתיימר להוות ניבוי סטטיסטי לתוצאות הבחירות, אלא רק לשקף את דעותיהם של גולשי וואלה! והרשתות החברתיות שבחרו להשתתף בו

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully