וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין הזעם של דרעי: "ניקח מהעשירים משדרות רוטשילד"

יו"ר ש"ס אריה דרעי מבטיח בסרטון חדש לפעול להטלת "מס עשירים". "ניקח מישראל השבעה, החוגגת", הוא אומר, "ניתן לשני מיליון הישראלים השקופים, ול-900 אלף הילדים השקופים הרעבים"

מתוך ערוץ היוטיוב של ש"ס

"מס העשירים של ש"ס הולך לקחת מישראל השבעה, החוגגת. ישראל עם המסעדות השבעות, היקרות, עם הקניונים המפוצצים, עם שתי החופשות בחוץ לארץ בשנה, ולתת לשני מיליון הישראלים השקופים, ול-900 אלף הילדים השקופים הרעבים". כך אומר יו"ר ש"ס, אריה דרעי, בסרטון שהמפלגה פרסמה אתמול (ראשון).

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
נתניהו נגד נוני מוזס: "פועל להפיל את השלטון"
דרעי קורץ לנתניהו: "להרצוג אין אפשרות להרכיב קואליציה"
"מוכן להתייחס רק לבית הזה": איפה מתגוררים הח"כים שלנו?

בנאום נרגש מבטיח דרעי לפעול כדי להטיל מסים חדשים על עשירי ישראל: "ניקח מהשמנת, מההוא מסביון שקונה פרארי במיליון מאתיים אלף שקלים - הוא יוכל לתת עוד מאה אלף כדי להאכיל ילדים שקופים רעבים. ניקח מחברות הענק שקיבלו פטורים מיליארדים ממסים ומרווחים כלואים שאותם הם מבזבזים במסעדות יוקרה, בטיסות במחלקה ראשונה, ב-8,000 דולר לכל כיוון. נוריד לעשירים את הזיכוי ממס ונעביר לשקופים".

אריה דרעי. מערכת וואלה!
דרעי באולפן וואלה! חדשות/מערכת וואלה!

לדבריו, ש"ס תדחוף להטלת מס על בתי יוקרה. "נתחיל ליישם מס אחוזות, שעובד כבר באירופה. אנשים שקונים אחוזות בעשרה מיליון שקלים יוכלו לתת כמה מאות אלפים לילדים הרעבים. נעלה את המס על רווחים בשוק ההון, כדי שכל הספקולנטים העשירים משדרות רוטשילד ישתתפו באכלת הילדים השקופים".

אתמול התראיין דרעי באולפן וואלה! חדשות ואמר כי בקרוב ינקוב בשמו של המועמד שעליו הוא ממליץ לראשות הממשלה – "לא נתחמק מהדבר הזה". הוא לא נקב בשמו של מי מהמועמדים אך אמר כי לפי הסקרים כרגע הוא אינו רואה אפשרות שיו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, ירכיב את הממשלה. "זה פשוט מאוד, תקרא את המנדטים", הסביר דרעי בראיון, "אין אפשרות לפי הסקרים היום לבוז'י הרצוג להקים (ממשלה) ברגע שאיווט ליברמן הודיע שהוא לא יישב בממשלת שמאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully