וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב דרוקמן מבהיר: למרות קמפיין בנט – תומך בדרכו

10.2.2015 / 13:30

רב הציונות הדתית הבכיר התומך בבית היהודי הגיב לחשיפת וואלה לפיה הוא כינה את קמפיין המפלגה, בו השתתפו נשים, "שגיאה גדולה ומיותרת לחלוטין". הרב מסביר: "הוטעיתי והוקלטתי ללא ידיעתי"

הרב חיים דרוקמן, מהרבנים המזוהים ביותר עם "הבית היהודי", מבהיר את דברי הביקורת שהשמיע על הקמפיין של הבית היהודי ואשר שנחשפו הבוקר (שלישי) בוואלה חדשות. "אתמול התקשר אלי אדם שהציג את עצמו כמי שתומך בבית היהודי אולם יש לו מספר שאלות לגבי השימוש בשירת נשים בקמפיין המפלגה ובעניין דבריו של המועמד רונן שובל", אמר דרוקמן. "הסברתי לו באריכות כי יש קמפיין ויש מהות. העיקר הוא המהות שזו המפלגה, ונציגיה בכנסת ובממשלה. הסברתי לו באריכות שהבית היהודי היא המפלגה היחידה אשר מייצגת את הציונות הדתית והחיבור עם עם ישראל".

רב הציונות הדתית נגד קמפיין הנשים של בנט: "שגיאה גדולה"

נפתלי בנט והרב חיים דרוקמן. פלאש 90, יותם רונן, עיבוד תמונה
"זו טעות, פגיעה. שגיאה גדולה ומיותרת לחלוטין". דרוקמן ובנט/עיבוד תמונה, פלאש 90, יותם רונן

בשיחה מאמש (שני) שחלקים ממנה הגיעו לידי וואלה חדשות, מתח דרוקמן ביקורת על כך שהמפלגה עירבה נשים בסרטוני התעמולה שלה ובשיר הבחירות הרשמי ועל כך שרונן שובל, מקום 16 ברשימה, טען שהמפלגה תומכת בברית הזוגיות. בין השאר אמר הרב כי "זה ודאי לא היה צריך להיראות ככה, חבל". בהתייחסו לנשים שהופיעו בקמפיין המפלגה הוא אמר: "זו טעות, פגיעה. שגיאה גדולה ומיותרת לחלוטין".

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים:
אהרונוביץ': "שר כלכלה שמדבר על גנבים - שייתן תעסוקה"
יומן בחירות | יאיר לפיד: "נלאים את קק"ל"
קבוצת המיקוד של וואלה: "נתניהו? אכפת לו רק מהכיסא"

"גם בעניין המועמד רונן שובל הסברתי שדבריו בעניין זה עומדים בניגוד לעמדת הבית היהודי", הסביר הרב, "אולם יחד עם זאת הוספתי שהוא עשה הרבה למען ארץ ישראל ועם ישראל ולכן אף נפגשתי איתו בעבר". עוד מדגיש הרב דרוקמן כי "לצערי אני מבין שהוטעיתי אתמול והוקלטתי ללא ידיעתי על ידי אדם שהתחזה לשואל תמים, והזדעזעתי לגלות שהוא כלל לא היה תמים, אלא במתכוון הקליט אותי ללא ידיעתי לשם פרסום הדברים בצורה מגמתית שלילית. אם סבור היה שזה מתוך יראת שמים, אז יראת השמים שלו צריכה בדיקה".

"אין בליבי כעס עליו או על המפלגה ששלחה אותו ואני מוחל לו בלב שלם", אמר הרב והוסיף: "יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הוכיח בשנתיים האחרונות כיצד הצעיד את המפלגה ואת החזון של הציונות דתית להישגים מרשימים בעולם התורה, העשייה והחברה בחיבור עם עם ישראל ובאהבת התורה על עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully