וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחנה הציוני בסרטון על נתניהו: "50 גוונים של שחור"

11.2.2015 / 16:37

אחרי שבבוקר יצאו הרצוג ולבני בקמפיין בכותרת "רק פראייר מצביע נתניהו", סרטון חדש ממשיך את המתקפה נגד יו"ר הליכוד. עד כה נשמעה ביקורת רבה מתוך המפלגה על ניהול הקמפיין החיוור

צלמים זמניים מורשים

יצחק הרצוג וציפי לבני מעלים הילוך: חודש לפני הבחירות, החליטו במטה המחנה הציוני לעבור למתקפה על ראש הממשלה. אחרי שבבוקר (רביעי) יצאו בקמפיין בסיסמה "רק פראייר מצביע נתניהו", בשעות הצהריים פרסם יו"ר הרשימה הרצוג סרטון נגד יו"ר הליכוד, תחת הכותרת "50 גוונים של שחור", שבו נמתחת עליו ביקורת בשלל סוגיות כלכליות וביטחוניות.

הקמפיין שעלה הבוקר, שחתומים עליו "צעירי המחנה הציוני", כולל שילוט חוצות ופרסום באינטרנט עם סיסמאות כמו "אחד מכל שלושה ילדים בישראל רעב, והוא קונה ארוחת בוקר ב-20 אלף שקל", "15 שנה קאסמים על עוטף עזה, והוא חזק רק בסיסמאות", "הוא קונה גלידה ב-10,000 שקל ולך אין כסף לקוטג'", ואלמנטים נוספים שטרם נחשפו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"15 שנה קאסמים על עוטף עזה, והוא חזק רק בסיסמאות". שלטי חוצות הקמפיין החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

במטה הצעירים של המפלגה מסרו הבוקר כי "נתניהו, בשש שנים הפכת אותנו לאנשים מיואשים שמסכימים רק לשרוד ולא לחיות. לאנשים מבוהלים שמוכנים לקנות סיפורים והפחדות, לאנשים חלשים שמוכנים לקבל את המצב כמו שהוא. רק אנשים עייפים מוכנים להיכנע למציאות ורק אנשים מובסים לא נלחמים לקבל את מה שמגיע להם אבל אנחנו סיימנו להיות כאלה".

ההחלטה לפתוח בקמפין שלילי מגיעה על רקע ביקורת מתמשכת מתוך המפלגה נגד דרך ניהול הקמפיין החיוורת וחסרת האנרגיות שמלווה את המפלגה עד כה. רק אתמול, לדוגמה, התקבלה החלטה על ידי יו"ר המטה, איתן כבל, "להזיז הצידה" את מנהלי הקמפיין, ממי פאר ואיתן לוין. אלא ששעתיים לאחר מכן הוציא הרצוג הודעה בה נכתב כי לא התקבלה כל החלטה כזו.

מבוכה במחנה הציוני: פיטרו את מנהלי הקמפיין ופרסמו הכחשה

גורם במטה, שאינו משתייך למחנה של כבל או לזה של הרצוג, אמר לוואלה! חדשות: "מיום ראשון היו שם חילופי דוברים. מסיבת העיתונאים מול ישראל היום, הדרישה לעימות עם נתניהו, הסטטוסים של הרצוג שהשתנו, כל אלה הם פרי עבודה של איתן כבל ואלדד יניב שלמעשה מנהלים עכשיו את העסק". לדברי הגורם, "אין בנאדם אחד שחושב שפאר לוין עשו עבודה טובה. זה לא קרב של מי יותר חזק ממי. צריך להחליף אותם. בוז'י, במקום לחתוך, הניח לזה. כולם יודעים שהם כבר לא מנהלי הקמפיין. מעכשיו יהיה פה קמפיין עוצמתי. מה שהיה פה עד עכשיו זה קמפיין מצחיק". איתן כבל מסר בתגובה לדברים: "זה לא היה ולא נברא, פשוט שקר. הדברים נעשים בהסכמה ובתיאום מלא".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully