וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פעילי ש"ס הזמינו אמבולנסים כדי לפוצץ כנס של "יחד"

12.2.2015 / 8:40

נאמניו של היו"ר דרעי דיווחו על אירוע רב-נפגעים באירוע של מפלגתו של ישי באלעד, במטרה לעורר מהומה במקום. המתיחות בין השניים רשמה שיא חדש לאחר סירובה של ש"ס לבקשתו של ישי לקבל את האות ש' בפתק הצבעה

עריכה: גדי וינסטוק

היריבות הפוליטית בין יו"ר ש"ס אריה דרעי ליו"ר מפלגת יחד אלי ישי כמעט שנעלמה מהכותרות בחודש האחרון. שני הצדדים מעדיפים מתוך בחירה אסטרטגית להתעלם האחד מהשני ולהתמקד בעבודת השטח לקראת הבחירות. אולם, מאחורי הקלעים, יריבות זו עדיין בשיאה. לוואלה! חדשות נודע כי מפלגתו של ישי פנתה באחרונה לש"ס בבקשה להשתמש באות ש' בפתק הבחירות עבור המפלגה, אולם ש"ס סירבה לכך.

כמו כן, אמש (רביעי) הורגשה התחממות נוספת בין הצדדים, כאשר פעילי ש"ס דיווחו על אירוע רב-נפגעים והזמינו אמבולנסים וכוחות משטרה לכנס של יחד באלעד, במטרה לפוצץ את האירוע.

לקריאה נוספת:
קמפיין הזעם של דרעי: "ניקח מהעשירים משדרות רוטשילד"
וינשטיין מתנגד לפסילת מועמדותם של מרזל וזועבי
אחרי דרעי, גם ביהדות התורה רומזים: נמליץ על נתניהו

אריה דרעי ואלי ישי בישיבת סיעה של ש"ס, פברואר 2013. נועם מושקוביץ
המאבק על האות. אריה דרעי ואלי ישי/נועם מושקוביץ

מי שפנה מטעמו של ישי הוא עו"ד חגי אדורם. בתגובה לפנייתו, השיב עו"ד נדב עשהאל, המייצג את ש"ס, כי המפלגה "דוחה את בקשתכם". בעבר, ניסתה מפלגתו של ישי לבקש את האות ח' מהליכוד, אך גם שם סירבו. מפלגתו של ישי תיאלץ להחליט עד יום ראשון הקרוב על האותיות שישמשו אותה בבחירות. אם ביחד לא יעשו כן, ועדת הבחירות המרכזית היא זו שתחליט עבור המפלגה.

הקרב על האות בפתק הצבעה מלמד אף הוא על כך שדרעי מסרב לסלוח לישי על פרישתו מש"ס ועל הקמת מפלגתו החדשה. יעיד על כך גם הניסיון אמש לעורר מהומה בכנס של יחד. במהלך אותו אירוע אמר ישי כי "אם לפיד יקבל את התכתיבים שלנו ויתקן את חוק הגיוס באופן שיוסרו הסנקציות הפליליות, נסכים לשבת עמו בממשלה".

דוגמה נוספת למתיחות בין הצדדים נרשמה בתחילת השבוע. במהלך שיחה עם תושבי דרום תל אביב, אמר ישי כי ידרוש את תיק הפנים כתנאי סף לכניסה לממשלה הבאה, שלדעתו תורכב על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו. ואולם, גורמים בסביבתו של דרעי מסרו באחרונה כי גם יו"ר ש"ס פוזל לעבר משרד הפנים, ולכן לא מן הנמנע שגם כאן צפוי עימות בין השניים.

בש"ס וביחד סירבו להגיב לידיעה.

לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully