וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן בחירות | ליברמן: "אין פרשת שחיתות, יש פרשת סוטי מין במשטרה"

שר החוץ התייחס גם לאפשרות של תקיפה באיראן וביקר במרומז את ראש הממשלה: "כשמתחילים לדבר ולקשקש זה רק פוליטיקה" | יחימוביץ': "הרצוג ידע להרכיב קואליציה" | גלנט: "ליברמן לא מבין בביטחון". עדכונים שוטפים בוואלה חדשות

צילום: באדיבות ערוץ 10 עריכה: ניב פוקס

יו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, התייחס היום (שבת) לפרשת השחיתות, שבה מעורבים גם בכירים במפלגתו, ותקף בחריפות את המשטרה, האמונה על חקירת הפרשה. "אין פרשת שחיתות. יש פרשת סוטי מין במשטרת ישראל, וכדי לכסות על כל הכישלונות צריכים להמציא משהו", אמר באירוע "שבתרבות" בבאר שבע בהנחיית רועי כ"ץ. "שש פעמים ברצף עם תחילת מערכת הבחירות פותחים בתיק שקשור לישראל ביתנו. מקריות מעניינת".

שר החוץ התייחס בדבריו גם לאפשרות שישראל תתקוף את מתקני הגרעין האיראניים, וביקר במרומז את ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "אני לא סומך כל אלה שנואמים ומדברים. כשמתחילים לדבר ולקשקש זה רק פוליטיקה. צריך לעשות בלי דיבורים, מי שמדבר לא עושה", אמר. "כשבגין החליט לא היו הדלפות או קשקושים. התעוררנו יום אחד וזה לא היה. הדיבורים מיותרים".

על האפשרות שיישב בממשלה אחת עם עם המחנה הציוני, ציין ליברמן כי "יש שתי אופציות: או מפלגת אחדות בראשות ימין או ממשלת ימין. כמה שאני מקשיב להרצוג ולביבי, שואומרים שלא יילכו לממשלת אחדות, כך אני בטוח יותר שהם יילכו לממשלה כזו. כמה שהם יותר מכחישים כך יש לי יותר חשד שזה מה שהם מובילים אליו".

וואלה בחירות || כל הכותרות החמות:
סקר וואלה חדשות: הליכוד ממשיך להוביל, בנט מתאושש
בעקבות הוראת וינשטיין: בוטלה פסילת שופטי פרס ישראל
זעם בבית היהודי: "נתניהו מריח דם - ומנסה לחסל אותנו"

שר הביטחון אביגדור ליברמן באירוע שבתרבות בבאר שבע, 14 בפברואר 2015. : עיריית באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
"כשבגין החליט לא היו הדלפות או קשקושים". ליברמן, היום/מערכת וואלה! NEWS, : עיריית באר שבע

13:32 יחימוביץ': "הרצוג ידע להרכיב ממשלה"

ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) הבהירה כי כי היא מאמינה שליו"ר מפלגתה, יצחק הרצוג, תהיה את היכולת להרכיב קואליציה. "אני בטוחה שאם הרצוג יקבל מנדט אחד יותר מנתניהו הוא ידע להרכיב ממשלה", אמרה יחימוביץ' באירוע "שבתרבות" ברמת ישי שבצפון.

יחימוביץ' תקפה את כוונתו של ראש הממשלה לנאום בקונגרס ואמרה: "הנאום של נתניהו קומבן ערב הבחירות והוא נועד בעיקר לקהל של נפתלי בנט".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

13:21 ארדן על פרס ישראל: "ציפי ובוז'י נותנים גיבוי לסרבנות"

שר הפנים, גלעד ארדן, הגן על החלטתו של ראש הממשלה לנסוע לוושינגטון במטרה לנאום בקונגרס. "יש רוב ברור, אפילו בארצות הברית, שתומך בעמדת ראש הממשלה, ועצוב שדווקא ציפי ובוז'י מיישרים קו עם עמדת הממשל האמריקני ופועלים נגד מדינתם, בנושא שהכי חשוב לבטחון מדינת ישראל", תקף.

ארדן, שדיבר באירוע "שבתרבות" בראשון לציון, התייחס גם לסערה סביב פרס ישראל. "הגיבוי שציפי ובוז'י נותנים לסופרים שקוראים לסרבנות לשרות בצבא יגרום לכך ש'עדאללה' ועמותה כמו 'האומץ לסרב' יזכו בפרס ישראל", אמר.

13:16 השר שטייניץ: "מפלגות של קדנציה אחת - תופעה חולנית"

השר לענייני מודיעין, יובל שטייניץ, אמר באירוע "שבתרבות" ברמת ישי שבצפון כי "מי שנותן את הקול למפלגות האלה שקמות לקדנציה אחת או שתיים מפורר את המערכת הפוליטית ולא מאפשר משילות, ובגללן הולכים לבחירות כל שנה או שנתיים". לדבריו, "זו תופעה חולנית והגיע הזמן לשים לה סוף".

13:09 אקוניס: "מפלגת העבודה לא תוזמן לממשלה"

סגן השר אופיר אקוניס תקף במהלך אירוע "שבתרבות" בנס ציונה את ראשי המחנה הציוני והבהיר כי לא תהיה ממשלת אחדות. "מפלגת העבודה לא תוזמן לממשלה", אמר. "בוז'י ולבני מקיימים מסע הכפשה עלוב וברוטלי נגד ראש הממשלה והליכוד, ולא יהיה להם מקום בממשלה הבאה. תפיסותיה המדיניות של העבודה בראשותם ממקמים אותם בשמאל הקיצוני של המפה הפוליטית".

אקוניס הוסיף שהטענות הנשמעות מאנשי הבית היהודי, שלפיהן הם לא ישותפו בממשלה, אינן אלא ספין. "הודענו בתחילת מערכת הבחירות שלבית היהודי יהיה מקום מרכזי בממשלה הבאה - וכך יהיה".

13:00 ח"כ כבל: "ממשלת נתניהו מובילה למדינה דו-לאומית"

ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) תקף את ראש הממשלה נתניהו במהלך ארוע "שבתרבות" בנס ציונה. "ממשלת נתניהו מובילה את ישראל להפיכתה למדינה דו-לאומית. המשך הקיפאון המדיני על פי החזון שמציעים ביבי ובנט יוביל בהכרח לאובדן הרוב היהודי במדינה היהודית היחידה בעולם, ולתפיסתנו זוהי האנטי-ציונות בהתגלמותה", אמר כבל. "נתניהו יודע היטב שהוא אינו יכול ללכת לציבור עם הקטסטרופה הזו, ולכן הוא מנסה כל הזמן להסית את הדיון".

12:34 גלנט: "לא מוכן לחיות בתיקו מול חמאס"

יואב גלנט, מספר 2 ברשימת כולנו לכנסת, התייחס לתוצאות מבצע "צוק איתן" במסגרת אירוע "שבתרבות" בראשון לציון. "במלחמה צריך לנצח, אני לא מוכן לחיות עם תיקו", אמר. "אצלי המערכה הבאה בעזה תהיה קצרה בהרבה ואיכותית בתוצאותיה. לא מקובל עליי שנשב שווים מול שווים עם חמאס בתיווך מצרי ואמריקני".

לדבריו, "סביר שבתקופת הממשלה הבאה תתחולל מערכה נוספת בעזה. מי הציבור ירצה שינהל את הלחימה: מי שהוכיח שהוא יודע לנצח או המהססים, חסרי התעוזה וחסרי המנהיגות?". כשנשאל על רצונו של ליברמן להיות שר הביטחון, אמר: "בנושא רגיש כמו ביטחון ראוי שיעסוק מי שמבין בתחום. ליברמן לא מבין בתחום".

גלנט הציג את המצע המדיני של כולנו: "לתת לפלסטינים לנהל את חייהם". עומר מירון
"ליברמן לא מבין בתחום". גלנט/עומר מירון

12:13 לפיד: "המהומה בפרס ישראל היא תרגיל בחירות של נתניהו"

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, התייחס במהלך אירוע "שבתרבות" בנתניה לסערה סביב פרס ישראל. "נתניהו רצה את המהומה, זה תרגיל בחירות מהסוג הנמוך ביותר. זה היה מתוכנן כך שהיועץ המשפטי לממשלה יפסול לו את זה, כדי שהוא כדרכו לא יצטרך לשאת בתוצאות של מעשיו", אמר לפיד.

הוא תקף את ראש הממשלה גם בנוגע לנאומו הצפוי בקונגרס: "זה מסב נזק אמתי, לא רק ליחסים בין ישראל לארצות הברית, אלא למאבק המוצדק שמנהלת ישראל במשך שנים נגד תכנית הגרעין האיראני".

מסיבת עיתונאים של יאיר לפיד, בית העיתונאים. דרור עינב
לפיד/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully