וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקין על סרטון דאעש של הליכוד: "נתניהו איבד בושה"

15.2.2015 / 0:22

ראש השב"כ לשעבר תקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו בעקבות הסרטון שבו נטען כי השמאל יאפשר לארגון הקיצוני להתבסס בישראל. "זה האיש ששחרר את יאסין ואלף מחבלים"

יח"צ - חד פעמי

ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין תקף אתמול (שבת) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות סרטון חדש שפרסם הליכוד, ובו נטען כי "השמאל ייכנע לטרור" ויאפשר לארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) להתבסס בישראל".

"'השמאל יכניס את דאעש לישראל' אמר נתניהו - האיש ששחרר את שייח אחמד יאסין ב-1997 ובנה מחדש את חמאס", כתב דיסקין בדף הפייסבוק שלו. "האיש ששחרר יותר מאלף מחבלים, שחלקם כבר חזרו לבצע פיגועים בתקופותיו כראש ממשלה", תקף ראש השב"כ לשעבר.

עוד על בחירות 2015
ליברמן: "אין פרשת שחיתות, יש פרשת סוטי מין במשטרה"
סקר וואלה חדשות: הליכוד ממשיך להוביל, בנט מתאושש
זעם בבית היהודי: "נתניהו מריח דם - ומנסה לחסל אותנו"

עוד כתב דיסקין: "האיש ששחרר מחבלים על מנת לא להקפיא התנחלויות בעסקה עם הבית היהודי, האיש שנגרר למלחמה הארוכה ביותר מאז מלחמת השחרור נגד ארגון טרור. האיש שאיים על איראן ולא מסוגל להכריע ארגון טרור בעזה". דיסקין סיכם וכתב: "ביביטחון? איביטחון. את הבושה הוא איבד. זה בטוח".

בסרטון נראה רכב טנדר לבן, בדומה לאלה שבהם משתמשים לוחמי דאעש בעיראק ובסוריה, ובו נוסעים אנשים המחופשים ללוחמי הארגון הקיצוני. כלי הרכב, שעליו הודבק "רק לא ביבי", נוסע באזור מדברי ונעצר ליד מכונית אחרת. "לוחמי דאעש" שואלים את נוסעיה מה הכיוון לירושלים. הנהג עונה "פנו שמאלה" ואז נכתב: "השמאל ייכנע לטרור". לאחר מכן יורים "לוחמי דאעש" באוויר וממשיכים בנסיעתם.

גם במחנה הציוני תקפו בחריפות את הסרטון. "נתניהו חי בסרט אם הוא חושב ששכחנו את הכישלון הקולוסאלי שלו בתחום הביטחון", מסרו. "הוא שחרר יותר מאלף מחבלים עם דם על הידיים, חיזק את החמאס, איראן הפכה במשמרת שלו למדינת סף גרעינית והביטחון האישי של אזרחי נפגע מדי יום. יש סרטים שאין שום סיבה לעשות להם סרט המשך. הקדנציה של נתניהו היא בהחלט דוגמה טובה לכך".

בליכוד מסרו בתגובה: "איש השמאל יובל דיסקין, אשר קרא בשנת 2013 לחלק את ירושלים, להקים מדינה פלסטינית בקווי 67' ולממש חלקית את זכות השיבה של הפלשתינים - יביא לאסון ביטחוני ומדיני. ראש הממשלה נתניהו ימשיך לעמוד בתקיפות ובנחישות אל מול הלחצים, לא יוותר ולא ייכנע, וימשיך לשמור על ביטחונם של כלל אזרחי ישראל".

(עדכון ראשון: 21:22)

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully