וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולנו בקמפיין חדש: אוהבים את הליכוד, מצביעים כחלון

15.2.2015 / 17:45

בסרטון, שסיסמתו כמעט זהה לסיסמת הבחירות של אולמרט מ-1993 – "אוהבים את טדי, מצביעים אולמרט", נשמע נתניהו תולה את האחריות למשבר הדיור באחרים בעוד מחירי הדירות עולים

מתוך הקמפיין של מפלגת "כולנו"

כולנו פונה ישירות לקהל מצביעי הליכוד: המפלגה פרסמה היום (ראשון) סרטון חדש ובו נראה גרף המציג עלייה חדה במחירי הדיור כשברקע ריאיון ובו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מפזר את האחריות לכך על קודמו בתפקיד. הסרטון מציג כיצד חוקים ורפורמות שהעביר נתניהו הן שהעלו את מחירי הדיור, בניגוד להצהרותיו. הסרטון נחתם בסיסמה: "אוהבים את הליכוד, מצביעים כחלון".

בדקנו: נתניהו צדק כשהאשים את אולמרט במשבר הדיור?

הסיסמה מתכתבת עם סיסמת מטה אהוד אולמרט לראשות עיריית ירושלים מ-1993: "אוהבים את טדי, מצביעים אולמרט". למעשה, הסיסמה מהווה פנייה ישירה ראשונה בקמפיין של כחלון למצביעים המסורתיים של מפלגת הליכוד.

"כבר שש שנים שנתניהו רק מדבר והמחירים רק עולים. גם בממשלת נתניהו וגם בממשלת נתניהו-לפיד - בכל פעם שהבטיחו לציבור פתרון קסם ואיכזבו אותו, ההשפעה הייתה הרסנית ומחירי הדיור רק עלו", נמסר מהמפלגה. "גם שר האוצר לשעבר לפיד מנסה למכור לציבור שבתקופתו המחירים ירדו לראשונה. מה שהוא לא מספר לציבור זה שבתקופתו כשר האוצר המחירים על בכ-20%".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully