וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז וינר מצטרף למטה הבחירות של מפלגת "יחד"

17.2.2015 / 20:28

וינר, אלוף משנה במיל' שנחקר בעבר במסגרת פרשת הרפז, ינהל את מטה יום הבחירות במפלגתו של ח"כ אלי ישי. מנכ"ל ש"ס לשעבר מונה למנהל המטה המרכזי של "יחד"

שופטי בג"ץ דנו הבוקר בעתירתו של אל"מ ארז וינר נגד מבקר המדינה, יוני 2012. עומר מירון
נחקר במסגרת פרשת הרפז. ארז וינר/עומר מירון

עוזר הרמטכ"ל לשעבר, אלוף-משנה (במיל') ארז וינר, הצטרף היום (שלישי) למפלגת "יחד" וישמש ראש מטה יום הבחירות שלה. "ארז הוא איש מוכשר מאוד שהוכיח את כישרונותיו במהלך עשרות שנים בעת שירותו בצה"ל. אנו שמחים על כך שאדם שנקרא למילואים עשרות פעמים במהלך השנה, כולל במהלך הלחימה האחרונה במסגרת מבצע 'צוק איתן', לביצוע וניהול משימות מורכבות בפיקוד דרום, בחר לקחת על עצמו משימה כה מורכבת לניהול מטה השטח ביום הבחירות", לשון הודעת המפלגה.

וינר, שפרש מצה"ל ב-2013, נעצר בשנה שעברה על ידי המשטרה במסגרת פרשת הרפז. יחד עם דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו ובועז הרפז, שנחשד בזיוף מסמך הרפז, נחקרו השלושה באזהרה. הוא עומת עם ההקלטות מלשכת הרמטכ"ל ועם החשדות בעניין תיאום גרסאות לכאורה, ושוחרר כעבור יום למעצר בית בתנאים מגבילים. מאז פרש וינר מהצבא הוא פנה לעסקים, והוא משמש כיועץ לחברות מסחריות.

לקריאה נוספת:
מכה לדרעי: רב ספרדי בכיר המזוהה עם ש"ס יתמוך בישי
אלפים קיבלו בריקודים את סרבני הגיוס: "גיבורי היהדות החרדית"
הקרע מחריף: משפחת עובדיה יוסף סירבה לסייע לש"ס בקמפיין

יו"ר מפלגת יחד, חבר הכנסת אלי ישי, אמר בתגובה למינוי וינר: "אני גאה לרתום אדם שניהל מערכות צבאיות מורכבות לראש מטה יום הבחירות". וינר עצמו התייחס למהלך ואמר: "אני גאה ושמח לעבוד עם מפלגת יחד בראשות אלי ישי, המביאה בשורה חדשה לעם ישראל".

בתוך כך, מפלגתו של ישי מינתה היום גם את נתי לסרי, לשעבר מנכ"ל ש"ס, למנהל מטה המרכזי ומטה "בני תורה". לסרי הודח מתפקידו על ידי יו"ר המפלגה אריה דרעי, ומאוחר יותר התמנה לחבר מועצת עיריית ירושלים מטעם ש"ס, משם התפטר באחרונה.

לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully