וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אלי ישי": מפלגת יחד השיקה קמפיין חדש

19.2.2015 / 9:18

תנועתו של ח"כ אלי ישי מבקשת מתומכיה להצטלם עם המשפט המביע תמיכה ביו"ר ולהעלות את התמונות לרשתות החברתיות, במטרה להדגיש את גיוון קהל הבוחרים. "רצינו לבדל אותנו משאר המתמודדים"

"יחד" החלה אמש (רביעי) בקמפיין תחת הסיסמה החדשה "אני אלי ישי". במטה ההסברה של המפלגה הסבירו כי הרעיון לכך נולד לאחר סיורים רבים ופגישות עם אנשי שטח, ובשל העובדה שרבים מהאנשים ביקשו להזדהות עם מסרי המפלגה והפעילות החברתית של חבר הכנסת ישי לאורך השנים למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל.

"חבר הכנסת אלי ישי הצליח בזמן קצר מאוד לסחוף המוני תומכים מכל רחבי הארץ: חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים, אשכנזים וספרדים, בעזרת השם", נמסר מהמטה. "אנחנו נתקלים בתגובות של יותר ויותר אנשים המצהירים בגאווה על תמיכה בו, מתוך הזדהות עמוקה עם הערכים אותם הוא מייצג. רצינו לבדל אותו משאר המתמודדים, שכן התמיכה והאהדה לה הוא זוכה מגיעה מהעם ומביאה לידי ביטוי את רצון העם. הקמפיין מבקש להביא את ההזדהות הזו לידי ביטוי באמירה הברורה 'אני אלי ישי'".

הסיסמה החדשה נבחרה כמה ימים לאחר שאושר למפלגה להשתמש באותיות "קץ" בפתק הבחירות. במסגרת הקמפיין יתבקשו תומכים של ישי ומפלגת יחד להצטלם עם הסלוגן "אני אלי ישי" ולפרסם את תמונותיהם ברשתות החברתיות. בין היתר, הצטלמו התומכים עם הסיסמאות: "אני לא לפיד - אני אלי ישי", "אני לא בוז'י - אני אלי ישי" וכן "אני לא כחלון - אני אלי ישי".

לקריאה נוספת:
ארז וינר מצטרף למטה הבחירות של מפלגת "יחד"
צפו: פעילי ש"ס הזמינו אמבולנסים כדי לפוצץ כנס של "יחד"
בית המשפט העליון קבע: זועבי ומרזל יוכלו להתמודד בבחירות


לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully