וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ראש עיריית ירושלים יודיע על תמיכה בנתניהו

23.2.2015 / 0:40

השניים ימסרו הצהרה משותפת בבירה. גורמים שעודכנו בפרטי האירוע מסרו כי ברקת צפוי לומר שנתניהו הוא האיש היחיד שיכול לשמור על ביטחון העיר. בנוסף, נשקלת אפשרות שברקת ישמש גם שר לענייני ירושלים ללא תשלום

בנימין נתניהו וניר ברקת מסיירים בשכונת גילה בירושלים. משה מילנר, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש עיריית ירושלים ניר ברקת וראש הממשלה בנימין נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, משה מילנר

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, צפוי להביע היום (שני) תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות לכנסת ה-20 - כך אמר הלילה מקור המעורה בנושא לוואלה חדשות. אמש הודיעה מפלגת הליכוד על הצהרה משותפת של השניים על גג מלון ממילא, הצופה לחומות העיר העתיקה. לדברי גורמים שעודכנו בפרטי האירוע, ברקת, אשר נטרל במו ידיו מחבל אתמול בבירה, צפוי לומר כי נתניהו הוא האיש היחיד שיכול לשמור על ביטחון העיר.

בשבועות האחרונים הופעלו לחצים כבדים על ברקת להביע תמיכה בנתניהו, כאשר אחד השליחים המרכזיים לשיחות איתו היה יו"ר סיעת הליכוד, זאב אלקין. בין היתר, נשקלת אפשרות שראש העירייה ישמש גם שר לענייני ירושלים מבלי לקבל על כך שכר, אולם עד כה העניין טרם נפתר בגלל בעיה משפטית.

בחירות 2015 || כותרות נוספות:
העתירה נגד V15 נדחתה: "ספק אם היה צריך להגישה"
כוננות סערה: המבקר צפוי לפרסם את דוח הדיור בימים הקרובים
דנינו: יש מקום לבדיקה בעניין מעון ראש הממשלה

נתניהו וברקת מצויים ביחסים קרובים למדי. גם בבחירות 2013 תמך ברקת בנתניהו, ואמר אז: "תודה לך ראש הממשלה. אתה וממשלתך חיזקתם את ירושלים באופן חסר תקדים והבאתם את ירושלים לצמיחה והצלחה. אני תומך בך, ויודע שאתה זה שתמשיך להוביל בגאון ותמשיך להגן על ירושלים המאוחדת מפני כל הלחצים הבינלאומיים. אני רוצה לראות אותך מוביל את ישראל גם בקדנציה הבאה".

בבחירות האחרונות לראשות עיריית ירושלים ב-2013, נמנע נתניהו באופן מופגן מלהתייצב מאחורי מועמד הליכוד-ביתנו לראשות העיר, משה לאון. נתניהו אף שלח מכתב מפורש שבו הביע תמיכה בכל יתר המועמדים של הליכוד ברשויות המקומיות מלבד לאון, מה שהתפרש כתמיכה פסיבית שלו במועמדותו של ברקת, שאכן נבחר בסופו של דבר.

ראש מטה ההסברה של הליכוד, ניר חפץ, מסר בתגובה: "אני לא מאשר ולא מכחיש". בלשכת ברקת סירבו להגיב.

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully