וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרס היחסים עם ארה"ב מסכן את ביטחון ישראל"

הקרע עם האמריקאים הולך ומתרחב. קרע זה עלול לסכן את האינטרסים הביטחוניים של ישראל ועל ראש הממשלה לפעול על מנת לתקן את הנזק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות דבריה של היועצת לביטחון לאומי של ארה"ב, סוזן רייס, כי נתניהו הורס את היחסים בין שתי המדינות, מסר אלוף במיל' עמירם לוין בשם תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל" כי "הרס היחסים עם ארה"ב מהווה סכנה ברורה ומידית לביטחונה של מדינת ישראל.

אי אפשר כבר להסתיר את הקרע עם האמריקאים ואי אפשר להשלים עם קרע שכזה. אך עדיין לא מאוחר לשנות כיוון. במקום הנאום הפוליטי בקונגרס, ראש הממשלה צריך להיפגש עם הנשיא אובמה בארבע עיניים ולפתוח דף חדש של שיתוף פעולה עם ארה"ב. שיתוף פעולה שלא ישלול שום אופציה, גם את זו הצבאית, במקרה ואיראן תרמה את העולם.

בעלי בריתנו האמריקאים הם אלו שעליהם מסתמכת הזרוע האסטרטגית של מדינת ישראל. הכנסת מערכת הבחירות הקרבה לתוך קודש הקודשים של הברית האסטרטגית עם ארה"ב לא רק שלא תמנע מאיראן גרעין אלא תפגע ביכולות של ישראל והעולם מלעצור את האיראנים. הדבר היחיד שיכול לעצור את הגרעין האיראני הוא מהלך בינ"ל ולא נאומים".

אנו מייצגים יותר מ-180 מפקדים בכל זרועות הביטחון של ישראל והרווחנו בדמנו וביותר מ-5,500 שנים של תרומה מצטברת לביטחון המדינה, את הידע המקצועי והזכות להגיד שהמדיניות הביטחונית של השנים האחרונות גרועה ופגעה בכושר ההרתעה של ישראל ובבריתות האסטרטגיות שלה עם ידידותיה הגדולות ביותר ובראשן ארה"ב.

לעמוד של תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל"

(תוכן שיווקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully