וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בבנו של הרב עובדיה נגד ישי: "לא יודע לקרוא בלי ניקוד"

26.2.2015 / 10:15

דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, תקף את יו"ר המפלגה לשעבר ומנהיג "יחד", ואמר כי חתר תחת סמכותו של אביו: "הוא בור ועם הארץ, אין לו רקע תורני". ישי: "סולח למי שפוגע בי"

צילום: באדיבות חרדים 10, עריכה: גדי וינסטוק

שלושה שבועות לפני הבחירות, ש"ס מחריפה את מתקפותיה נגד חבר הכנסת אלי ישי ומפלגתו החדשה. הרב דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס ובנו של הרב עובדיה יוסף המנוח, תקף אתמול (רביעי) בכנס שהתקיים בישיבה שבראשותו את ח"כ ישי ומפלגת "יחד" - ולראשונה אף ירד לפסים אישיים נגדו.

"היה אחד (אלי ישי – י"א) שעמד שנתיים וצעק 'מי בראש', 'מי בראש', הוא רצה להיות בראש וכשאבי מורי לא הסכים בשום אופן שהוא יהיה בראש, הוא ניצל את סמכותו של אבי מורי, וחתר וחתר עד שהוא התפלג", תקף יוסף. הוא נזכר בתקופה שבה מינה אביו את ישי ליו"ר ש"ס: "אמרתי לאבי מורי, האיש הזה הוא בור ועם הארץ, עד היום כל אלה שהיו אצלנו, היה להם רקע תורני. ואז הוא בא ללמוד פה חברותא, זמן קצר זה החזיק, הוא לא יודע אפילו לקרוא בלי נקודות".

לקריאה נוספת:
בשל הדרת נשים: הקריה האקדמית אונו ביטלה פאנל בחירות
ארז וינר מצטרף למטה הבחירות של מפלגת "יחד"
בש"ס לא מתנערים מהביקורת על ההמנון: "אנו לא עם חופשי בארצנו"

"החיבור עם הבית היהודי - לא כשר"

בהמשך עבר יוסף למתקפה חזיתית נגד "יחד" של ישי, ששותפים לה גם נציגי הציונות הדתית. "הוא התחבר לאנשי 'הבית היהודי'. מה הספק שיש לנו כאן? אני לא רוצה לדבר נגד. מה שאני אומר לכם זה המעט מן המעט. אבל אני רוצה שתדעו, זה חיבור לא כשר. אנחנו לא שייכים לבית היהודי. בהתחלה מנהלים משא ומתן עם אורי אריאל, שהיה רודף הגדול של עולם הישיבות, מנסים להתחבר אליו. אלא מה? שזה לא עלה בידם. הוא זרק אותם".

זו לא הפעם הראשונה השבוע שבה ההנהגה הרוחנית תוקפת ישירות את ישי. הרב שמעון בעדני, חבר מועצת החכמים, התבטא בחריפות נגד ישי ואמר כי בתקופת כהונתו כשר הפנים הוא "לא עשה כלום". הרב הוסיף בשיחה עם תלמידיו אמר כי "לש"ס יש 200 תלמודי תורה ומאות מוסדות, ומה יש להם? אפס! על מה הם עובדים? על כיסאות". לדבריו, "אני צועק בכל כוחי בקולי קולות לא להצביע לו, אלא רק לש"ס. הוא לא ידאג לכלום. אין לו כוח. עד עכשיו לא עשה כלום ולא יעשה כלום".

אלי ישי מסר בתגובה: "אני מוחל וסולח בלב שלם, הרב מאזוז הורה לנו לא להגיב למי שפוגע בנו, ואנחנו עושים כהוראתו".

לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully