וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שפוטר והוחזר: אלי מויאל עוזב את הליכוד

26.2.2015 / 17:43

ראש עיריית שדרות לשעבר אמר לוואלה חדשות שהוא לא סבור שהמכתב הראשון שקיבל, שבו הושעה מהתנועה, היה "טעות". לטענתו, בבחירות הקרובות הוא לא יצביע למפלגה לראשונה. "זה יהיה פתק לבן, לא יכול להצביע למפלגה אחרת"

תושבי שדרות מתפנים בעקבות ירי קסאמים. שי מכלוף, מערכת וואלה!
"לוקח פסק זמן". אלי מויאל/מערכת וואלה!, שי מכלוף

סאגת אלי מויאל נמשכת: לאחר שקיבל אתמול מכתב התנצלות שבו הודיעה לו תנועת הליכוד כי מכתב ההשעיה שלו מהתנועה מבוטל, החליט היום (חמישי) ראש עיריית שדרות לשעבר להגיש למפלגה מכתב התפטרות מחברות במרכז הליכוד.

מויאל היה חבר שנים רבות במרכז הליכוד, אך החליט שהפעם, לראשונה, לא יצביע למפלגה בבחירות. זאת, לאחר שאמר כי הוא מאוכזב מראש הממשלה בנימין נתניהו. "זה לא פשוט עבורי, כל חיי הצבעתי לליכוד, זה כואב לי", אמר בשיחה עם וואלה חדשות. "הפעם זה יהיה פתק לבן, לא יכול להצביע עבור מפלגה אחרת". לטענתו, הסיבה לעזיבתו היא משום שהנהגת הליכוד בעת הזאת מתנהלת כעסק פרטי. "אני לוקח פסק זמן מהפוליטיקה", הוסיף. "הליכוד מתנהל כעסק פרטי, אבל כשהם רוצים אותך הם מתקשרים לפני הבחירות".

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה חדשות
הלייקקנים 7: מה באמת כתבו הפוליטיקאים בפייסבוק השבוע?
צפו בבנו של הרב עובדיה נגד ישי: "לא יודע לקרוא בלי ניקוד"
צפו: שלי יחימוביץ' ואיתן כבל דיבבו את הסרטון של מושיק גלאמין

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו בטקס הדלקת נר שביעי עם עולים חדשים בבית קנדה, ירושלים. צילום אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
"האומה צריכה לשמוע במה מתעסקת אשת ראש הממשלה". בנימין נתניהו ורעייתו שרה/מערכת וואלה! NEWS, צילום אלכס קולומויסקי

את המכתב על הפסקת חברותו בליכוד קיבל אתמול לאחר שנפגש שלשום עם ראשי המחנה הציוני, יצחק הרצוג וציפי לבני. במכתב אף נכתב כי הוא מוזמן לשימוע לפני הדחה, שתוכנן להתקיים ביום ראשון הקרוב. "אני לא חושב שהמכתב הראשון שלהם היה טעות וגם את המכתב השני שהם שלחו, הם לא התכוונו באמת", אמר מויאל. לדבריו, הוא החליט כבר בתחילת השבוע להתפטר מחברותו במפלגה.

ההערכה היא כי ההחלטה לבטל את הדחתו של מויאל הגיעה לאור העובדה כי בידיו של ראש עיריית שדרות לשעבר קיימת הקלטה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, כשהיא מתבטאת באופן בוטה ומביך כלפי בת זוגו של מויאל, מוניק בן מלך. זאת, אחרי שהתבטא נגד נתניהו בזמן מבצע "צוק איתן" בריאיון בערוץ 2.

אמש התייחס מויאל לקלטת המדוברת בריאיון לערוץ 2 ואמר: "אני בעד לפרסם את ההקלטה, אני חושב שזה לא רכוש פרטי". לדבריו, "האומה צריכה לשמוע במה מתעסקת אשת ראש הממשלה, ביום שקברנו ארבעה מטובי בנינו, אחרי חצות. באלי מויאל משדרות, שאמר מילה על בעלה. זה הטריף את בעלה. רוצים לשמוע את הקלטת? לכו למוניק ודברו איתה".

לפניות לכתב: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully