וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפיד זה ביבי": האם המחנה הציוני עבר למתקפה נגד יש עתיד?

1.3.2015 / 2:20

על רקע עליית מפלגתו של לפיד בסקרים, הופץ סרטון ממקור לא ידוע ובו הותקף שר האוצר לשעבר. במחנה הציוני אמנם התנערו מהסרטון, אך ביש עתיד עקצו בחזרה: "עוד לא שמענו הכחשה מציפי ובוז'י על ממשלת אחדות"

צילום מסך

המחנה הציוני נגד יש עתיד, ולהיפך: עד השבוע הקפידו שתי המפלגות שלא להתעמת האחת עם השנייה, במעין "הסכם אי-התקפה" מקביל לזה שעליו סיכמו הליכוד והבית היהודי, אך עם ההגעה לישורת האחרונה לפני הבחירות, בסוף השבוע האחרון חל מפנה.

על רקע העלייה העקבית של יש עתיד בסקרים, הופץ היום בווטסאפ סרטון ממקור לא ידוע תחת הכותרת "לפיד זה ביבי", ובו נכתב: "שוקלים להצביע ליאיר לפיד? תחשבו רגע. אם יאיר לפיד מתחייב שלא ימליץ על מועמד השמאל לראשות הממשלה, למי הקול שלכם יגיע?". הסרטון מסתיים באותה הסיסמה ובאותו העיצוב המלווים את הקמפיין הנגטיבי של המחנה הציוני, "נכשלת-הביתה". מועמד המפלגה לכנסת אלדד יניב אף שיתף את הסרטון בעמוד הפייסבוק שלו, אך במפלגה התנערו מהסרטון וטענו כי אינם עומדים מאחוריו. מאוחר יותר גם הוסר הסרטון מהעמוד של יניב.

בכיר בש"ס: מועצת הנשים נועדה להשתיק את בת הרב עובדיה
הרצוג: "טיסת השוקולד" – תוצאה של הפילוג שיצר נתניהו

מסיבת עיתונאים של יאיר לפיד, בית העיתונאים. דרור עינב
עולה בסקרים. יאיר לפיד/דרור עינב

ביש עתיד הגיבו ואמרו: "הרצוג לא מפסיק להביך את עצמו. אנחנו תוהים האם ישנו גם סרטון המשך שבו בוז'י וציפי מצהירים כי הם לא יישבו בממשלת אחדות בראשות נתניהו, ממשלה שתבצע מכירת חיסול לחרדים, בניפוח מחודש של תקציבי ישיבות, ביטול לימודי הליבה, ביטול השוויון בנטל וביטול יציאת החרדים לשוק העבודה". בהודעת המפלגה נכתב עוד: "בינתיים, אל מול כל הפרסומים על ממשלת אחדות בראשות נתניהו, לא שמענו הכחשה של בוז'י וציפי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ראשי מפלגות בכנס שדולת נשים, בית ציוני אמריקה, 24.2.15. ראובן קסטרו
"לא מפסיק להביך את עצמו". יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג/ראובן קסטרו

מוקדם יותר היום תקף גם השר לשעבר יעקב פרי מיש עתיד את הרצוג ולבני, ואמר: "צריך להצביע לנו בכדי שלא תהיה אפשרות שהמחנה הציוני יתחבר עם נתניהו ביום שאחרי הבחירות". באירוע שבתרבות בקיבוץ גשר הזיו שבגליל המערבי הוסיף ראש השב"כ לשעבר: "ליברמן טוען שהרצוג וביבי כבר סגרו ביניהם דיל - אני לא הייתי מזלזל באמירה הזו. אם נתניהו יגיד להרצוג – 'בוא נקים ממשלת אחדות עם החרדים' – אני לא בטוח מה תהיה תשובתו של הרצוג. צריך יש עתיד חזקה בכדי לחסום את נתניהו מלהיות ראש ממשלה".

העימות בין שתי המפלגות נשמר עד כה "על אש קטנה", וזאת על אף שבמחנה הציוני גברו הקולות שביקשו למקד את המתקפה נגד לפיד. חבר הכנסת מטעם המחנה הציוני איציק שמולי אמר בדיון סגור של מטה הבחירות כי על המפלגה לתקוף בעיקר את יש עתיד – זאת על מנת להביא קולות מהמרכז הפוליטי ולהצליח לסיים את הקמפיין עם יותר מנדטים מהליכוד. בינתיים, המחנה הציוני נותר עם אותו מספר מנדטים, בזמן שלפיד רשם עלייה של ארבעה מנדטים בשני הסקרים האחרונים שפורסמו בוואלה חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully