וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן בחירות | סקר: המחנה הציוני והליכוד צמודות, מרצ עוקפת את ליברמן

לפיד: "שנתניהו יתחפש למישהו שאכפת לו ממשהו חוץ מעצמו" | כחלון בקפלן: "המדינה צריכה להשקיע יותר במערכת הבריאות". עדכונים שוטפים בוואלה בחירות

15:00 סקר חדש: המחנה הציוני מוביל במעט על הליכוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי סקר חדש, המחנה הציוני מוביל את מפת המנדטים עם 23 מנדטים לעומת הליכוד שמקבל 22 מנדטים. לפי הסקר, שנערך על ידי מכון "פאנלס" עבור מעריב והג'רוזלם פוסט ויפורסם במלואו מחר, יש עתיד והרשימה המשותפת זוכות שתיהן ל-13 מנדטים; הבית היהודי ל-12 מנדטים; כולנו ל-8 וש"ס ויהדות התורה שתיהן מקבלות 7 מנדטים.

כל תוצאות הסקרים במרכז הסקרים של וואלה

אילו הבחירות היו נערכות היום, לפי סקר זה, מרצ הייתה מקבלת 6 מנדטים, ישראל ביתנו 5 ויחד העם איתנו 4. בסקר מעריב הקודם שנערך לפני כחודש זכתה מפלגת הליכוד ל-26 מנדטים.

אתמול: אפקט הנאום? שני סקרים מצביעים על התחזקות הליכוד

14:19 לפיד: "שנתניהו יתחפש למישהו שאכפת לו ממשהו חוץ מעצמו"

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע משבר הפיטורים ב"מפעלי ים המלח" וב"תרכובות ברום" שמקבוצת כיל. לפיד קרא לנתניהו להתערב במשבר כדי למנוע את פיטוריהם הצפויים של מאות מעובדי החברה. "יש לי הצעה", אמר לפיד בפני העובדים שהגיעו עם ילדיהם שהיו מחופשים לכבוד פורים, והפגינו מול משרדי החברה בבאר שבע. "ליום אחד, ראש הממשלה נתניהו יתחפש למישהו שאכפת לו ממשהו חוץ מעצמו. אם נתניהו יתחפש ליום אחד למישהו שאכפת לו אז ביום אחד אפשר למנוע את המשבר הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפיד היום בכי"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

12:26 כחלון בקפלן: "המדינה צריכה להשקיע יותר במערכת הבריאות"

יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, הגיע הבוקר לסיור בבית החולים קפלן ברחובות יחד עם חברי הרשימה של מפלגת כולנו. ביציאה מהסיור אמר כחלון: "ראינו כאן את מה שראינו בבתי חולים אחרים בתקופה האחרונה; החולים ובני משפחותיהם מתלוננים על המצוקה ועל חוסר הפרטיות. לצוות אין מספיק כלים כדי להעניק את הטיפול הראוי לכל החולים והפתרון לכך היא השקעה אמיתית במערכת הבריאות. ברגע שההוצאה הציבורית התכווצה ל-39% זה אומר שיש לנו פחות בריאות, פחות חינוך ופחות רווחה. יש להגדיל את ההוצאה הציבורית ולתת יותר כספים שיופנו לאזרחי מדינת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully