וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדיר: חברי כנסת ממפלגות יריבות מפרגנים אחד לשני

5.3.2015 / 17:50

בסרטון שמתפרסם היום מכנה יאיר לפיד את איציק כהן מש"ס "איש הגון וטוב" ואיילת שקד אומרת לשלי יחימוביץ' שהיא "מאוד מאוד מעריכה אותה". משה פייגלין בחר בעיסאווי פריג' ממרצ

צילום מסך

בזמן שמערכת הבחירות הנוכחית שוברת שיאים של הכפשות, במיוחד בזירה המקוונת, החליטו בארגון "גשר" ללכת על יוזמה מקורית. חברי הארגון צילמו בכנסת את חברי הכנסת מהקצוות השונים של המפה הפוליטית, וביקשו מכל אחד מהם לומר מילה טובה על יריבו פוליטי.

מהארגון נמסר כי הסרטון הופק במטרה לקדם את פרס ירושלים לאחדות ישראל שבראשו עומד ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ונוסד במטרה להנציח את שלושת הנערים החטופים, אייל יפרח, גלעד שער ונפתלי פרנקל. הפרס יוענק על ידי נשיא המדינה ביום השנה לרצח הנערים, לאישים, ארוגונים ומיזמים הפועלים למען קידום האחדות בעם. בין חברי ועדת הפרס: הרב דוד גרוסמן, פרופ' יולי תמיר, הזמר והיוצר קובי אוז, אורלי וילנאי וגיא מרוז.

פוליטיקה חדשה - ח"כים מפרגנים אחד לשני. צילום מסך
שי פירון מפרגן לאיילת שקד/צילום מסך

בסרטון מפרגן למשל יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, לאיציק כהן מש"ס ואומר שהוא "איש הגון וטוב". איילת שקד מהבית היהודי מספרת שהיא מעריכה את שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) "מאוד מאוד" ומוסיפה כי יחימוביץ' היא "כנה ועניינית" וכי היא שמחה שיש בכנסת אנשים כמוה. משה פייגלין מהליכוד בחר בעיסאווי פריג' ממרצ – "אתה אדם טוב וכנה".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully