וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאום נכשל - אסור להפסיד במערכה נגד הגרעין האיראני

איראן מהווה איום אסטרטגי על ישראל - עם גרעין ובלעדיו. מפקדים למען ביטחון ישראל קוראים לא לוותר על המאבק נגדה וליצור ברית עם המדינות המתונות

הכור הגרעיני בעיר בושהר – איראן, ספטמבר 2014. AP
הכור בבושהאר/AP

ניסינו להניע את ראש הממשלה מלקיים את הנאום בקונגרס מתוך אמונה שיש דרכים יותר אפקטיביות ולא הרסניות לנסות ולהשפיע על הממשל בנושא ההסכם עם איראן. צרכי הבחירות הכריעו, נאום היה והקרע מול העורף והמשענת האסטרטגית שלנו מעמיק.

מספיק לדון בנאום, הנזק נעשה וצריך עכשיו לצמצם נזקים ולנצח במערכה. יש את היום שאחרי הנאום ובעיקר את היום שאחרי חתימת ההסכם, אם ייחתם ואם לא.

איראן היא איום אסטרטגי, עם ובלי גרעין, המגמות שלה ברורות - אירניזציה של הסהר איראן—תימן - עיראק- סוריה –לבנון. בפרסית קוראים לזה "יצוא המהפכה האיסלאמית". היא עושה זאת תחת אפה של ארה"ב שאיננה קוראת את המפה המתגבשת במזרח התיכון ורואה באיראן שותפה סמויה למאבק מול המדינה האיסלמית (דאע"ש). איראן איננה איום רק על ישראל, היא איום על סעודיה, מצרים, ירדן ואף על לבנון, המענה לאיום בסדר גודל כזה, עם ובלי גרעין הוא בהקמת גוש חוסם של המדינות המאוימות במעגל הראשון, ומעטפת אסטרטגית לגוש זה, של ארה"ב ומדינות אירופה. מעטפת זו היא המענה היחיד לחשש מהתגרענות.

בקרב על הסכם הגרעין האיראני ראש הממשלה הפסיד. אפשר עוד לנצח במערכה מול האיום האיראני.

יש את היום שאחרי אסור להפסיד במלחמה.

לעמוד תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל"

(תוכן שיווקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully