וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן בחירות | נתניהו ביקר בשוק – וקיבל 87 ש"ח עודף במטבעות

לבני: נתניהו מדבר על איראן אך עיוור לסכנה הדו-לאומית | נתניהו עורך ביקור פתע בשוק מחנה יהודה | ש"ס במתקפת נגד על יאיר לפיד | כחלון על המאמר נגד אלמנת הקצין: "דברים מזעזעים" | עדכונים שוטפים בוואלה חדשות

צילום: לע"מ, עריכה: טל רזניק

(נתניהו היום בשוק מחנה יהודה)

17:30 נתניהו התנצל בפני יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התנצל בפני יושב ראש ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן – כך סיפר עידן לוואלה חדשות. "הייתה פגישה, ראש הממשלה לקח את האחריות על עצמו והודיע שמורידים את הסרטון. אמרתי לו שלהשוות אותנו, את העובדים ואת ועדי העובדים לאנשי חמאס, זה היה משפיל. יש לנו אלף עובדים בחטיבת הביטחון, שכולם יוצאי יחידות מובחרות וקרביות. מלח הארץ. מישהו שאל כמה מהם השתתפו במלחמה נגד חמאס? הם צריכים להסתובב עכשיו עם הרגשה שראש הממשלה משווה אותם לאנשי חמאס? העובדים פגועים והם הולכים עם הראש למטה", אמר עידן והוסיף: "ראש הממשלה הבין את גודל הטעות. הוא אמר שנפלה טעות בהכנת הסרטון ובהצגתו והתחייב להסיר את הסרטון מיידית. אמרתי לו שהעובדים נפגעו מההשוואה הזו והוא הבין אותנו".

16:45 לבני: נתניהו מדבר על איראן אך עיוור לסכנה הדו-לאומית

ציפי לבני, מראשי המחנה הציוני, נאמה היום (שלישי) באוניברסיטת בר-אילן וטענה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מעלים עין מ"הסכנה הדו-לאומית", בביטול נאומו באוניברסיטה. "אתמול נתניהו פיצץ באחת את בלון התקווה וקבר כל רצון לטפל בבעיה", אמרה לבני. "האדם שמזהה את האיום האיראני ומדבר עליו יום וליל, עיוור לסכנה הדו-לאומית ומסרב להביט למציאות בעיניים. נתניהו הצטרף היום רשמית לקבוצה שדוגלת במדינה אחת מהים לירדן, והמדינה הזו תאלץ לתת זכויות הצבעה לכל הפלסטינים שחיים ביהודה ושומרון, ולכן היא תהפוך מהר מאוד למדינה ערבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

14:51 נתניהו עורך ביקור פתע בשוק מחנה יהודה

שמונה ימים לפני הבחירות ביקר ראש הממשלה באופן מפתיע בשוק מחנה יהודה בירושלים. רחוב יפו נסגר עם פרגוד והוקף מאבטחי שב"כ ששמרו שאיש לא יתקרב לבנימין נתניהו.

במהלך הסיור נכנס נתניהו לבר "סירטאקי" והזמין קפה הפוך. בעלת המקום, ענם לסם, סיפרה לוואלה חדשות כי למרות שדעותיה מנוגדות משל נתניהו היא שירתה את ראש הממשלה אך כשהוא החליט לנאום ממרפסת הבר זה כבר היה מבחינתה יותר מידי: " אין לי בעיה לארח אף אחד שנכנס לפה אבל אחרי שהוא דיבר הגבתי לזה באופן שקט יחסית. הוא שילם במאה שקל והחזרתי לו את העודף במטבעות. בזמן שהוא מתעסק באיום האיראני, לנו בעלי העסק הקטנים קשה. זה הדברים הקטנים שהוא לא שם לב אליהם לכן החלטתי להחזיר לו באותו המטבע".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בסיור בשוק מחנה יהודה, מרץ 2015. נועם מושקוביץ
ראש הממשלה היום בשוק מחנה יהודה/נועם מושקוביץ

14:29 כחלון: "ליכודניק אמיתי מצביע למפלגת כולנו"

יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון תקף את מפלגת הליכוד וטען כי אילו ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין היה חי היום, "הוא היה מתבייש". "היום לפני 23 שנה נפטר מנחם בגין", כתב כחלון בדף הפייסבוק שלו. "לו הוא היה חי, הוא היה מתבייש - באובדן הדרך, בוויתור על הדרך החברתית שרואה אנשים, בשימוש הציני בעובדים ובאובדן הממלכתיות. ליכודניק אמתי הוא קודם כל חברתי. ליכודניק אמתי מצביע ל'כולנו'".

14:09 ג'ודי מוזס: "בגין מבייש את זכר אביו"

ג'ודי שלום ניר מוזס ממשיכה במתקפה על בני בגין. בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה, סיפרה ניר מוזס על הקשר בין מנחם בגין, ובין אימה שלה ובסופו כתבה: "בני בגין בהתנהלות שלו פשוט מבייש את זכר אביו ויורק לבאר בעליבות אין קץ. נכון הוא אדם ישר, וכך גם עוד מליונים בארץ, אך הגינות, ושכל...."

13:22 הירוקים נגד המחנה הציוני ומרצ: "נגד זכויות בעלי חיים"

ראש רשימת הירוקים, עורך הדין עמיר מלצר, תקף את המחנה הציוני ומרצ, שלדבריו מוליכות שולל את המצביעים שלהן. "המחנה הציוני ומרצ הם שבויים של הלובי החקלאי, אשר מטרפד כבר שנים את העברת החוק המבטיח אכיפה של חוק צער בעלי חיים, אותו מנסה להעביר המשרד להגנת הסביבה. הן במרצ והן במפלגת העבודה, יש אלפי מתפקדים שמתפרנסים מהתעללות בבעלי חיים במשקים החקלאיים. הרעיון שאלו שמתעללים בבעלי חיים רוצים לקבל את קולם של הפעילים למען בעלי החיים, הוא מופרך כמו רעיון שפירומן יעמוד בראש מערך כיבוי האש. יש רק מפלגה אחת בישראל שמחויבת למען בעלי החיים, וזו מפלגת הירוקים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקמפיין של ש"ס/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:00 בש"ס תוקפים את לפיד: "מי אתה שתשקם אותנו?"

בש"ס פתחו בקמפיין נגד יאיר לפיד, שהתבטא בעימות הבחירות נגד יו"ר המפלגה אריה דרעי ואמר כי הוא יעזור לו "לשקם אותו", ונגד יאיר גרבוז, שנאם בעצרת השמאל בשבת האחרונה ואמר כי "קומץ של משתטחים על קברים השתלט על המדינה". מהמפלגה נמסר: "נמאס מהיאירים היהירים, מספיק לחנך אותנו ולהטיף לנו".

12:55 מרזל לבית היהודי: "גלו אחריות לאומית"

מקום רביעי ברשימת "יחד" לכנסת, ברוך מרזל, פנה למובילי קמפיין הבית היהודי וביקש מהם "לגלות אחריות לאומית". לדבריו, "המתקפות של אנשי הבית היהודי מזיקות, פוגעות ועלולות לסכן ולהביא להקמת ממשלת שמאל בראשות בוזי הרצוג".

מרזל הוסיף כי "יש לי לא מעט ביקורת על הבית היהודי, יש לי לא מעט דברים קשים לומר על הרב רונצקי, איילת שקד, והסחבקיה עם לפיד, שחרור המחבלים, חוק הגיוס וכדומה, שהייתה נחלת הקדנציה האחרונה. אך למרות הכול אנחנו מגלים אחריות לאומית ומתגייסים להביא קולות מיש עתיד, כחלון, ש"ס וליברמן - ולא יורים בתוך הנגמ"ש".

בני בגין מגיע אל משרד רה"מ, מרץ 2013. נועם מושקוביץ
התקפה מתוך המפלגה. בני בגין/נועם מושקוביץ

13:00 יאיר לפיד לא נגרר לקמפיין נגטיבי

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, ביקר היום במרכז יום לקשישים בראש העין ואמר כי "בימים האחרונים יש קמפיין חסר תקדים של השמצות נגדנו ונגד יש עתיד מכל המפלגות. מימין ומשמאל. באתי הנה כדי להודיע שאנחנו לא מוכנים להיגרר לזה ולא יהיה קמפיין נגדי, ואני לא אשמיץ אף אחד".

לדבריו, "זה לא מועיל, הציבור נקעה נפשו מזה, זה מלכלך את המערכת הפוליטית, זה מלכלך את החיים בישראל. בואו נתמקד במה שחשוב באמת".

12:15 כחלון נגד הדעה על אלמנת הקצין: "דברים מזעזעים"

יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, גינה את מאמר הדעה שפורסם ב"ערוץ 7" שתקף בחריפות את דברי מיכל קסטן-קידר, אלמנתו של דולב קידר שנהרג במבצע "צוק איתן". לדבריו, "הדברים שכתב חגי הוברמן מזעזעים, מקוממים וטוב יותר היה אם לא היו נאמרים. אנחנו מחבקים את המשפחות השכולות לאורך כל ימות השנה וחושבים ששימוש בהן ככלי ניגוח פוליטי הוא מעשה מגונה שאין לו מקום בחברה הישראלית".

11:00 ג'ודי מוזס נגד מועמד הליכוד: "לוקח חומר חזק"

ג'ודי שלום ניר מוזס, אשתו של השר סילבן שלום, צייצה בחשבון הטוויטר שלה הערה עוקצנית נגד בני בגין, מספר 11 ברשימת הליכוד לכנסת. "מעניין איזה חומר בני בגין לוקח... משהו חזק כנראה", כתבה אשת השר.

אתמול תקף בגין את "ידיעות אחרונות" ונחום ברנע, העיתונאי שפרסם בעיתון את מסמך ההבנות החשאי בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשליחו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, שלפיו הסכים הראשון להקמת מדינה פלסטינית בגבולות 1967. בגין טען כי מדובר בהמצאה של הכתב: "עלילת השקר הזאת היא חרפה לעיתונות הישראלית".

10:45 כ"ץ: "ישנה עלייה בכמות ההרוגים בתאונות הדרכים"

שר התחבורה ישראל כץ התייחס לעלייה בכמות ההרוגים בתאונות הדרכים בשנתיים האחרונות. "ברור שבשנתיים האחרונות הייתה 'עלייה מתונה', אך כשמדובר בסכנת נפשות אין דבר כזה 'עלייה מתונה'", אמר בכנס עמותת "אור ירוק" שמתקיים בקריית שדה התעופה.

לדבריו, "מתחילת דרכי ראיתי את נושא התחבורה כדבר החשוב ביותר. ההשקעה בתשתיות תביא להשקעה בבטיחות. גם בהשקעות חסרות תקדים לא פותרים בבת אחת את מה שהטורקים, האנגלים, אבות הציונות ומנהיגי המדינה לא עשו במשך השנים. אי אפשר לעשות הכול בבת אחת. צריך פתרונות אסטרטגיים".

10:22 הרצוג: "נושא הבטיחות בדרכים צריך לקבל דחיפות"

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג אמר בכנס של עמותת אור ירוק בקריית שדה התעופה כי "נושא התחבורה והבטיחות בדרכים חייב לקבל דחיפה ויחס משמעותי". לדבריו, "הממשלה לא עמדה ביעד של ירידה של 5% בתאונת דרכים בשנת 2013, שבמהלכה נהרגו 309 אנשים, וגם ב-2014 יש עלייה. עם זאת, תקציב משרד התחבורה עלה. הממשלה נכשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully