וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט באולפן וואלה: "לפיד בלם יוזמות שהצענו, והפך אותן למצע"

יממה אחרי שהודיע הליכוד כי נאום בר אילן "לא רלוונטי" הגיע יו"ר הבית היהודי לאולפן וואלה ודחה את הדברים: "כולם ימניים לפני הבחירות, לא מאמין לנתניהו שלא ייסוג". על לבני: "נורא מעצבנת אותי. לא יודע למה". צפו בראיון

מערכת וואלה!

"לפיד בלם בקדנציה הזו הרבה יוזמות חשובות, ואת כל היוזמות האלה הוא איגד והפך למצע". כך אמר היום (שני) , נפתלי בנט. בראיון מיוחד באולפן וואלה, אמר יו"ר הבית היהודי: "אנחנו דרשנו הגדלת משכורת לחיילים, הוא בלם את זה, ועכשיו הוא מצהיר על זה. יאיר לפיד הבטיח אמבולנסים לזקנים, הוא עצר את זה ועכשיו הוא תומך בזה. דרשנו דמי אבטלה לעצמאיים, הוא הטיל וטו ועכשיו הוא מצהיר על זה. זה לא רציני לקחת את כל הדברים שנכשלת ולהביא אותם לציבור".

כותרות אחרונות בוואלה בחירות:
ג'ודי מוזס: "בני בגין מבייש את זכר אביו ויורק לבאר"
יהדות התורה גנזה מודעת בחירות עם ברכות של רבנים
המרוץ לכיסא: מי צריך להיות שר האוצר בממשלה הבאה?

כשנשאל לגבי הודעת הליכוד מאמש בנוגע לנאום בר-אילן, לפיה תוכן הנאום "אינו רלוונטי", אמר בנט: "תמיד לפני הבחירות כולם הולכים ימינה ודקה אחרי הבחירות שוברים שמאלה. ב-2009 כולם היו ימניים לפני הבחירות ומיד לאחר מכן היה נאום בר-אילן. אריק שרון אמר 'דין נצרים כדין תל אביב' ואז פינה את גוש קטיף. אמרו 'ארץ ישראל השלמה' ואז עשו את הסכם וואי והעבירו את חברון".

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מתארח באולפן וואלה, מרץ 2015. ראובן קסטרו
בנט באולפן וואלה/ראובן קסטרו

אתה לא מאמין לנתניהו כשהוא אומר שלא יהיו בכלל נסיגות ו-ויתורים?

"בוודאי. כשיושבים למשא ומתן ארוך עם הפלסטינים, על מה הם מדברים? על טעם של קפה? הם מדברים ביניהם על קווי 67, חילופי שטחים, אלה דברים ידועים, והמפלגה היחידה שתגיד 'לא נמסור סנטימטר אדמה' זו המפלגה שלי".

כלומר, אתה לא סומך עליו שהוא יעמוד במילה שלו?

"מה זאת אומרת? הליכוד תמיד מסר שטחים, גם בסיני וגם בעזה".

אם אתה לא מאמין לנתניהו גם בנושא המדיני וגם בקשר לממשלת האחדות, אז איך אתה תומך בו?

"פוליטיקה היא אמנות הפרגמטיות לאור הערכים שאתה מאמין בהם. ברור שנתניהו עדיף על לבני. כל מנדט של הבית היהודי הולך לנתניהו".

למה אתה תמיד מזכיר את לבני ולא את הרצוג?

"כי היא נורא מעצבנת אותי. אני לא יודע למה. הביטחון העצמי המוחלט שלה באסונות שהיא הביאה עלינו כאדריכלית ההתנתקות. היא אף פעם לא התנצלה על הנזק הזה, גם צוק איתן קרה בגלל ההתנתקות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"אם לקח חמישים יום לטפל במנהרות בעוטף עזה, אז יש בעיה בתפיסה"

בנט גם נשאל אם הוא מתחייב שלא ייכנס לממשלה בראשות הרצוג, במידה והאחרון יצליח להרכיב ממשלה. הוא השיב: "לא אשב בממשלה שבה הרצוג ראש ממשלה. זו קונסטלציה דמיונית כיוון שהרצוג לא יכול להרכיב ממשלה. נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא".

כשנשאל האם הוא רואה עצמו שר הביטחון הבא, אמר יו"ר הבית היהודי: "זה תלוי כמה מנדטים נקבל. אם נקבל מעט מנדטים זה לא רלוונטי, אם נקבל הרבה מנדטים נוכל להגיע גם לזה".

זה תיק שאתה חושק בו?

"האם אני רוצה להשפיע על מדיניות הביטחון של ישראל? חד משמעית כן. לנהל מערכה של חמישים יום, שהיה אפשר לסיים בחמישה ימים? צריך לחזור לימי מאיר הר ציון שנותנים מכות חזקות ולא מדשדשים".

בוגי הוא לא שר ביטחון טוב לדעתך?

"הבעיה היא בתפיסה, לא בבוגי. אם לקח חמישים יום לטפל ב"פקקטה" מנהרות בעוטף עזה, אז יש בעיה בתפיסה".

בשבוע שעבר, ובמידה לא מבוטלת של קוליגיאליות, נסעת לוושינגטון לתמוך בנאומו של ראש הממשלה בקונגרס ולהתראיין בעדו בתקשורת האמריקנית, ובכל זאת היית צריך לנסוע בטיסה מסחרית הלוך ושוב בזמן שהמטוס של נתניהו היה חצי ריק. זה לא נראה לך מוזר שככל שאתה משתדל לעזור לו ולהתייצב מאחוריו הוא עדיין מפנה לך כתף קרה?

"נסעתי כי אני מאמין שצריך לבלום את הסכם הגרעין וכי תמכתי בנאום. לגבי הטיסה, אני טסתי יום קודם".

אבל חזרתם באותו יום.

"עזוב, זה להיטפל לקטנות. איפה שאני מגבה את ראש הממשלה ומאמין במדיניות אתן לו גיבוי, איפה שאחשוב שהוא טועה אני אבקר".

בנט גם נשאל על מאמרו השנוי במחלוקת של חגי הוברמן בערוץ 7 בנוגע לדבריה של מיכל קסטן-קידר בעצרת השמאל, אשר זכה לכותרת "הרגה את בעלה ובוכה שהיא אלמנה", ואמר: "הכותרת הייתה בלתי ראויה. כל האמירות של גרבוז ועכשיו פה, יש קיטוב. צריך לזכור שבעוד שבוע בחירות, יש גם יום אחרי ואנחנו עם אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully