וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס הודיע על תמיכתו בהרצוג לראשות הממשלה: "מנהיג שקול ואמין"

נשיא המדינה לשעבר הוציא הודעה מיוחדת ובה כתב כי הרצוג "יידע לחבר את החברה הישראלית בדבק של סולידריות ותקווה". בליכוד הגיבו: "ברור שאיש שמאל מובהק יתמוך בבוז'י וציפי"

נשיא המדינה נפגש הבוקר עם יו"ר מפלגת העבודה הנבחר יצחק בוז'י הרצוג. נובמבר 2013. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
פרס והרצוג/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

שמעון פרס, פרסם הבוקר (חמישי) הודעה מיוחדת בה הוא הביע תמיכה במועמד המחנה הציוני לראשות הממשלה – יצחק הרצוג. "מדובר במנהיג שקול השומר על אמינותו ומלא באחריות ומסירות לציבור הישראלי", מסר הנשיא לשעבר.

"הדמוקרטיה הישראלית מתקרבת ליום הבוחר", נכתב בהודעה מטעמו של פרס. "טבעי הוא שלאנשים תהיינה דעות שונות וכי יצביעו על פי צו מצפונם. אשר לי – אני תומך ביצחק הרצוג לראשות הממשלה. אני מכיר את יצחק הרצוג ואת משפחתו שנים רבות, ראיתי אותו מקרוב ממלא באופן מצוין תפקידים בכירים ולוקח חלק בדיונים ובהכרעות כבדות משקל לעתידה של ישראל".

עוד מסר פרס בנוגע לבחירתו כי "מדובר במנהיג שקול השומר על אמינותו ומלא באחריות ומסירות לציבור הישראלי. אני משוכנע שיצחק הרצוג מתאים לתפקיד ראש הממשלה וכי יהיה מנהיג אשר יידע לגשר על פערים, לחבר את החברה הישראלית בדבק של סולידריות ותקווה".

מפלגת הליכוד הגיבה להודעה זו ומסרה: "ברור ששמעון פרס, איש שמאל מובהק, תומך בבוז'י וציפי. פרס הוא אדריכל הסכם אוסלו, הוא תמך בהתלהבות בהתנתקות והוא חסיד הנסיגה מיהודה ושומרון. זה בדיוק מה שיעשו בוז'י וציפי כראשי ממשלת שמאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully