וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "כחלון יקבל את תיק האוצר"; כחלון: "הוא כבר הבטיח זאת בעבר ולא קיים"

15.3.2015 / 2:42

לאחר שבריאיון ל"קול ישראל" אמר נתניהו: "כחלון יהיה בקואליציה בלי קשר למספר המנדטים שלו ויקבל את תיק האוצר", הוציא כחלון הודעת תגובה: "אם לא יהיה לי מספיק כוח נקבל את אותה המדיניות הכלכלית הכושלת שהנהיג לפיד"

מתוך הקמפיין של מפלגת "כולנו"

(צפו: כחלון תוקף את נתניהו בתשדיר הבחירות שלו)

יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, הדף הלילה (ראשון) את הבטחתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למנותו לשר האוצר - אותה השמיע בריאיון ל"קול ישראל". "נתניהו כבר הבטיח לי בעבר את ראשות מנהל מקרקעי ישראל ואת משרד האוצר ולא קיים. זו לא שאלה פרסונלית. זו שאלה של דרך. של דאגה לבני אדם. הציבור שבע מהבטחות", נכתב בהודעה שפרסם השר לשעבר.

לדברי כחלון, הבטחת נתניהו למנותו לתפקיד "מחמיאה, אבל זה לא פותר את הבעיות האנושות של החברה בישראל. רק אם הציבור ייתן לי, ל'כולנו', מספיק כוח, נוכל להבטיח שכל ממשלה - של הרצוג או של נתניהו - תלך בדרכנו ולא בדרך הכושלת של יאיר לפיד. 'כולנו' חזקה זו ממשלה חברתית. אם לא יהיה לי מספיק כוח נקבל את אותה המדיניות הכלכלית הכושלת שהנהיג לפיד".

בחירות 2015 || כותרות נוספות:
דיסקין הודיע על תמיכה בהרצוג: "נתניהו נכשל והתחמק מאחריות"
נתניהו: "גיניתם בנייה בי-ם"; הרצוג: "העולם יודע שאתה חלש"
מאיר דגן: "אם נתניהו היה תוקף באיראן הייתי מתפטר"

משה כחלון במסע"ת הצגת פתרון למשבר הדיור. ראובן קסטרו
"'כולנו' חזקה זו ממשלה חברתית"/ראובן קסטרו

בריאיון שהעניק ליומן הבוקר של "קול ישראל" ושישודר הבוקר, אמר נתניהו: "באופן מעשי אין לי אפשרות להקים ממשלה בלעדיו, ואם אבחר, אז זה לא משנה כמה מנדטים הוא יקבל. הוא יקבל תפקיד כלכלי בכיר. אני חושב שנוכל לעבוד ביחד באוצר, כפי שהורדנו את מחירי הסלולר נוכל להוריד את מחירי הדיור ויוקר המחיה, יש לנו ניסיון מאוד מוצלח יחד וזה דבר שבהחלט חשוב שנעשה, והוא יכול לעשות את זה כשר אוצר בתמיכתי. הוא יהיה בקואליציה בלי קשר למספר המנדטים ויקבל את תיק האוצר".

מפלגות הליכוד וכולנו נאבקות בימים האחרונים על מצביעי המרכז-ימין. מצד אחד, מנסה נתניהו למשוך את מצביעי כחלון אליו, ולטעון כי אם לא יתנו לו את קולם הוא לא ירכיב את הממשלה הבאה. ההצהרה לפיה כחלון יקבל את תיק האוצר נועדה כדי לעודד מתלבטים בין שתי המפלגות להצביע לנתניהו.

מהצד השני, טוען כחלון כי אם לא יהיו לו מספיק מנדטים, הוא יהיה חסר כוח פוליטי ולא יוכל לבצע את הרפורמות שאותן הבטיח לבוחרים. בכרזה שפורסמה ביום שישי האחרון נראה כחלון לצד הכיתוב "ליכודניק אמיתי מצביע כחלון". בריאיון שהעניק אמש כחלון לתכנית "פגוש את העיתונות" הוסיף לתקוף את ראש הממשלה וכינה את מדיניותו הכלכלית "קפיטליזם חזירי".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully