וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שינוח, כחלון יסלול עם נתניהו את דרכו לאוצר

בניגוד לראשי המטה שלו, שחגגו במסעדת הבראסרי בתל אביב את ההישג של עשרה מנדטים, כחלון עצמו נח בביתו שבחיפה. כבר אמש הוא שוחח עם ראש הממשלה בניסיון לגבש הבנות לכניסה לקואליציה. חבריו: "הוא יודע בדיוק לאן הוא הולך"

צילום: באדיבות ערוץ 1, עריכה: גדי וינסטוק

הלילה (רביעי), עם היוודע תוצאות האמת שבישרו על כך שכולנו זכתה לקבל עשרה מנדטים, שחררו ראשי המטה של משה כחלון אנחת רווחה גדולה ויצאו לחגוג במסעדת ה"בראסרי" בתל אביב. האסטרטג ליאור חורב, היועץ נדב שנברגר ומקורבים נוספים של יו"ר המפלגה ישבו במסעדה בשעת לילה עם חולצה עליה התנוססה תמונתו של כחלון "כפרה עליו".

כחלון עצמו לא החל בחגיגות גדולות וכבר אמש התחיל לחשב את דרכו לעתיד. הוא שוחח עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והשניים קבעו לדבר שוב היום בניסיון לגבש הבנות ראשוניות להצטרפות כולנו לקואליציה ולכניסתו של כחלון עצמו למשרד האוצר.

את היום הנוכחי העביר כחלון במנוחה בביתו שבחיפה. בשעות הבוקר הוא ניאות לדרישת כלי התקשורת לשמוע ממנו הצהרה בבוקר שאחרי, יצא משער ביתו ורמז על הצטרפות לממשלה תחת נתניהו. "נתייעץ עם החברים לסיעה החדשה, ומשם נקבל את ההחלטה להמשך. אין לי ספק שיש פה הכרעה, אבל אנחנו רוצים את הזמן שלנו. אני מניח שאחרי תוצאות האמת אפגש עם נתניהו. אין טעם לחכות בעניינים האלה, הכול ברור וידוע".

משה כחלון במטה המפלגה לאחר הכרזת התוצאות, 17 במרץ 2015. רויטרס
"כפרה עליו". כחלון מודה לפעיליו, אמש/רויטרס

"אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה", הוסיף. "זה היה ממש מאבק קשה. לגבי יתר התוצאות, אין ספק שזו דרמה. אף אחד לא חזה את זה, אף אחד לא ציפה לזה. אנחנו נישאר בדרכנו, דרכנו החברתית, דאגה למעמד הביניים, דאגה לחלש ודאגה לקשיש. לשם זה הקמנו את כולנו - לא להמליך אדם כזה ולא להדיח אף אחד".

קרוביו וחבריו הטובים של כחלון לא הסתירו היום את התרגשותם מתוצאות הבחירות, והביעו את אמונם בכך שהוא יממש את הבטחותיו לציבור. "אנשים אוהבים אותו כי כל מה שהוא אמר הוא קיים, וכל מה שהוא יגיד הוא יקיים. הוא איש ישר ואוהב אדם", אמר לוואלה חדשות אחיו של כחלון, עוזי. "הוא לא אדם שנולד עם כפית זהב בפה. הוא התחיל מלמטה, רק בגיל 40 התחיל ללמוד עד שהוא ביסס את עצמו כי הוא לא הסתמך על אף אחד. היום הוא רוצה שכל בחור צעיר ילך ללמוד וגם יתבסס בדיוק כמוהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליאור חורב. איל יצהר, גלובס
חגיה בבראסרי. ליאור חורב/גלובס, איל יצהר

יואב רפאל, לשעבר ראש מועצת באר יעקב והיועץ הפוליטי של משה כחלון מזה 25 שנים, אמר: "כל המנהיגים במדינת ישראל צריכים להתנהג כמו משה כחלון. הוא יוצא דופן, הוא לא התנתק מהמקורות שלו, הוא ממשיך לשאוב מהן, הוא לא שוכח מאיפה הוא הגיע ויודע בדיוק לאן הוא הולך".

לדבריו, "אני יודע שהליכוד של היום לא מייצג את מנחם בגין, וכי משה כחלון מייצג אותה יותר מאשר כל אחד אחר. לכן אני והוא עזבנו את הליכוד. הוא יודע בדיוק מאיפה הוא, הוא לא סתם הוא משתמש בבגין, כי הוא זה שמייצג את הליכוד של פעם".

לפניות לכתבים:
עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il
דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully