וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישות החדשות של כחלון: משרדי הבינוי והגנת הסביבה

2.4.2015 / 0:14

נציגי מפלגת כולנו סיימו פגישת משא ומתן קואליציוני נוספת עם נציגי הליכוד, שבמהלכה הוסיפו ודרשו גם את רשות מקרקעי ישראל ומנהל התכנון. כמו כן, הם המשיכו והתעקשו לקבל גם את ועדת הכספים היוקרתית

צילום: דוד קורן, עריכה: מתן חדד

המשא ומתן להרכבת הקואליציה נמשך: אמש (רביעי) הסתיימה ישיבה נוספת בין נציגי הליכוד לנציגי מפלגת כולנו. נציגי מפלגתו של משה כחלון המשיכו והעלו דרישות נוספות שנועדו לסייע ליו"ר המפלגה לטפל ביוקר המחיה ובבעיית הדיור, במסגרת תפקידו המסתמן כשר האוצר.

נציגי כולנו דרשו לקבל לידיהם את משרד הבינוי, רשות מקרקעי ישראל, מנהל התכנון והמשרד להגנת הסביבה. כמו כן, הם המשיכו והתעקשו לקבל את תפקיד יו"ר ועדת הכספים, על אף שנראה היה שוויתרו עליו ליהדות התורה. הצדדים קבעו להמשיך להידיין בימים הקרובים.

עוד על המו"מ הקואליציוני:
בליכוד וביהדות התורה משוכנעים: כחלון ויתר על ועדת הכספים
כחלון הציג את דרישותיו: "מנהל התכנון ומקרקעי ישראל"
קואליציה מהירה? המו"מ הקואליציוני מתקדם בעצלתיים

משה כחלון בכנס תומכים בקריית שדה התעופה, מרץ 2015. עמית אופק, מערכת וואלה! NEWS
משה כחלון בנאומו בכנס הפעילים של מפלגתו בתחילת השבוע/מערכת וואלה! NEWS, עמית אופק

ביום ראשון התייחס כחלון לדרישות מפלגתו במשא ומתן הקואליציוני, ולא ציין את ועדת הכספים. "ביקשנו את מנהל התכנון כדי לתכנן דירות וביקשנו את מנהל מקרקעי ישראל כדי לשחרר קרקעות שיהיה איפה לבנות, לא ביקשנו מעבר לזה", אמר בפני כאלף תומכים בכנס פעילים בקריית שדה התעופה.

כחלון הסביר כי מדובר בדרישות הכרחיות לביצוע היעד שאותו הציב בבסיס הקמפיין של מפלגתו: פתרון משבר הדיור. "ביקשנו כלי עבודה, לא שרים או שגרירים. אני לא מוכן להיכנס למלכודת הזאת, מי שרוצה אותנו כשותפים יקבל אותנו כשותפים, מי שרוצה שניקח אחריות - אנחנו מוכנים, אבל תנו לנו סמכות. לא תשאירו אותנו עם אחריות ללא סמכות. תנו לנו את הכלים לפתור את משבר הדיור. אם לא נצליח לפתור את משבר הדיור כשיהיו לנו הכלים לא אחכה שיפטרו אותי, אלך לבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נציגי יהדות התורה מגיעים למו"מ קואליציוני עם נציגי הליכוד בכפר המכביה, ינואר 2013. יותם רונן
ביהדות התורה מקווים לקבל חזרה את ועדת הכספים. חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני/יותם רונן

ביהדות התורה, שם מקווים כי ראשות ועדת הכספים תחזור לידיו של ח"כ משה גפני, פירשו את ההצהרה של כחלון כוויתור על הוועדה. במפלגת כולנו הכחישו, וטענו כי הדרישה לקבלת הוועדה היוקרתית עומדת בעינה.

(עדכון ראשון: 19:14)

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully