וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריונים, השינויים: ועדת חוקת הליכוד דנה בהצעת רה"מ לפריימריז

8.1.2019 / 9:40

בימים האחרונים שמרו בסביבת ראש הממשלה על איפול בנוגע להצעה, אך לפי ההערכה נתניהו יבקש לעשות שינוי במבנה הרשימה ולהגדיל את מספר המקומות ברשימה הארצית. כמו כן, נתניהו צפוי לבקש שריון של שני מקומות לטובת שני מועמדים אישיים

לעמ

ועדת החוקה של הליכוד תתכנס הבוקר (שלישי) כדי לדון ולאשר את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו לתקנון הפריימריז במפלגה לקראת הבאתה למרכז הליכוד שיתכנס הערב בגני התערוכה. קודם לכינוס הוועדה, נתניהו ייפגש עם יו"ר הוועדה ויו"ר המרכז השר חיים כץ כדי לסכם איתו סופית את פרטי ההצעה.

בימים האחרונים שמרו בסביבת ראש הממשלה על איפול מוחלט בנוגע להצעה, אך לפי ההערכה נתניהו יבקש לעשות שינוי במבנה הרשימה ולהגדיל את מספר המקומות ברשימה הארצית, מה שייטיב עם הח"כים המכהנים וידחוק אחורה את מיקומם של נציגי המחוזות והפנים החדשות שמבקשים להצטרף לרשימה.

כמו כן, נתניהו צפוי לבקש את אישור מרכז הליכוד לשריון של שני מקומות ברשימה עד המקום ה-20 כדי שיוכל לשריין שני מועמדים אישיים. עם זאת, לדברי גורמים בליכוד ההחלטה על זהות השריונים תתקבל במועד המאוחר ביותר.

בחירות 2019 - עוד בנושא:
השר כחלון ימנה את ח"כ יפעת שאשא ביטון לשרת הבינוי והשיכון
"תעמולת בחירות": התגובות ל"הצהרה הדרמטית" של נתניהו
לא רק מומו פילבר: עוד יועץ לשעבר של נתניהו ייעץ לבנט ושקד

ישיבת ממשלה, 6 בינואר 2019. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
לפי ההערכה יבקש לעשות שינוי במבנה הרשימה. נתניהו/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

בימים האחרונים נפוצו שמועות בליכוד שהשריונים נועדו לייצר אפשרות לחיבור של הליכוד עם מפלגת כולנו של שר האוצר משה כחלון בהמשך הקמפיין. עם זאת, כחלון שב והכחיש את הדיווחים והדגיש כי כולנו תרוץ לבד בבחירות הבאות. נתניהו ואנשיו החלו לקדם מחדש את רעיון החיבור והשילוב בין המפלגות בשבוע שעבר, אחרי שנפתלי בנט ואיילת שקד הודיעו על הקמת מפלגת הימין החדש, ובכירים בליכוד סבורים שכחלון, שהיה בעבר במפלגה, ייענה להצעה בעקבות מצבו בסקרים, שעומד כעת על 7-5 מנדטים.

עוד באותו נושא

נתניהו: דרשתי בחקירותיי עימות עם עדי המדינה - וסורבתי פעמיים

לכתבה המלאה
משה כחלון בישיבת כולונו, כנסת, ירושלים 26 בנובמר 2018. ראובן קסטרו
מכחיש שמועות על חבירה. כחלון/ראובן קסטרו

בכולנו הוציאו הכחשה חריפה לדברים ואמרו כי "אנחנו לא מתערבים באיך הליכוד מחלק את הקולות בפריימריז שלו. כל מי שמתגעגע לליכוד השורשי, המתון, החברתי והממלכתי, זה שלא רודף את רשויות האכיפה ושלטון החוק, ששם את האדם במרכז, שפועל עבור צדק חברתי ולא אחרי תועלת אישית - כל מי שרוצה מפלגה לאומית, חברתית וממלכתית צריך להצביע עבור כולנו. הליכוד של היום לא מייצג דבר מכל אלה. כולנו תרוץ באופן עצמאי, תגדיל את כוחה ותמשיך לנצח בשביל כלל אזרחי מדינת ישראל."

לו"ז בחירות 2019. אתר רשמי
לו"ז בחירות 2019/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully