וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן פתח קמפיין ותקף את נתניהו: "העברת הכסף לחמאס - כניעה לטרור"

20.1.2019 / 11:23

שר הביטחון לשעבר מתכונן לבחירות ואמר כי "הכישלון הגדול של נתניהו זו כניעה לחמאס, אין בושה גדולה מזאת, צריך מנהיג שלא מתבלבל ולא מתקפל". עוד הצהיר כי מפלגתו תשב רק בממשלת ימין: "לא רואה את גנץ או לפיד מרכיבים ממשלה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אביב אירגז

שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן השיק הבוקר (ראשון) את קמפיין מפלגת ישראל ביתנו לקראת הבחירות ובחר לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו. "במקביל להמראה של נתניהו לצ'אד, נוחת בישראל השגריר הקטרי נוחת בישראל והולך להעביר 15 מיליון לארגון הטרור של חמאס. זאת כניעה מבישה לטרור", אמר ליברמן.

לדברי ליברמן, "בקמפיין הזה נתמקד בשלושה נושאים: ביטחון - כן לביטחון לא לטרור, לא לכניעה המבישה לחמאס. בעד שיוון ולא לגייס חמישי, בעד יהדות ונגד כפייה דתית - אלה הכיוונים המרכזיים של המפלגה בבחירות". ליברמן הוסיף כי "אנחנו דבקים בעקרונות ולא נדבקים לכסאות. הכישלון הגדול של נתניהו זו כניעה לחמאס, אין בושה גדולה מזאת, צריך מנהיג שלא מתבלבל ולא מתקפל, מנהיג שמתקפל ומתבלבל כנראה שלא נמצא במקום הנכון".

אירוע פתיחת קמפיין הבחירות של מפלגת ישראל ביתנו בהשתתפות יו״ר המפלגה, ח״כ אביגדור ליברמן, בית סוקולוב, ת"א. ראובן קסטרו
ליברמן, היום/ראובן קסטרו

במסיבת העיתונאים הציג ליברמן רשימת הצעות חוק והחלטות שבהן תמך נתניהו ואילו הוא התנגד להן. בין ההצבעות היו אישור עסקת שליט והעברת הדלק הקטארי לרצועה. לדברי ליברמן, "לא בטוח שאשב בממשלת נתניהו, שום דבר לא בטוח, נכנס לממשלה רק אם קווי היסוד יהיו לרצוננו. נדרוש גיוס של בני הישיבות, הצענו הצעה מאוזנת ונתניהו חיפש תירוצים למה לא להעביר את הצעת החוק בקריאה שלישית".

ליברמן הוסיף כי "כל מפלגה נורמלית מחפשת להיות בקואליציה, הכוונה להיות בקואליציה אבל לא בכל מחיר, יש קווים אדומים שלא נעבור אותם, לא רואה שום אופציה שבני גנץ או יאיר לפיד ירכיבו ממשלה הבאה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אירוע פתיחת קמפיין הבחירות של מפלגת ישראל ביתנו בהשתתפות יו״ר המפלגה, ח״כ אביגדור ליברמן, בית סוקולוב, ת"א. ראובן קסטרו
רשימת ההצבעות להן התנגד ליברמן, היום/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully