וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2019 | מרכז הסקרים של וואלה! NEWS

לצד הסקרים שמבצעת מערכת וואלה! NEWS ומכון Panel Politics, בעמוד זה תוכלו להשוות בין הסקרים שמפרסמים גם כלי התקשורת השונים. הנתונים יסייעו בגיבוש תמונת המצב המלאה לקראת הבחירות לכנסת ה-21 שיתקיימו באפריל 2019

מרכז הסקרים המתעדכן של וואלה! NEWS לקראת בחירות 2019

עד כמה מצבו המשפטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו משפיע על מצב הליכוד? האם רשימת כחול לבן תצליח לגבור על נתניהו ואף לשנות את מפת הגושים? האם ניתן להכריז שמפלגת העבודה הצליחה להתייצב, כיצד משפיעות החלטות העליון על איחוד מפלגות הימין ומה יעלה בגורלן של ישראל ביתנו, גשר וכולנו? מערכת וואלה! NEWS עוקבת מקרוב אחר מערכת בחירות 2019, וכדי להביא את התמונה המלאה מציגה סקרים תקופתיים על אודות מפת המפלגות המתגבשת. כמו בכל מערכת בחירות סוערת למדי, נבחנים תרחישים שונים שעולים בזה אחר זה בנוגע להתפלגות המנדטים בכנסת ה-21, כמו פיצולים ומיזוגים בין המפלגות השונות.

כדי לעמוד באופן טוב יותר על התמונה ההולכת ומתבהרת, ריכזנו לצד סקר הבחירות של וואלה! NEWS סקרים מכלי תקשורת נוספים, על מנת לספק את כל הפרטים הדרושים להבנת מערכת הבחירות. בעמוד זה מופיעים הסקרים שהוצגו בכלי התקשורת השונים בהשוואה לסקר וואלה! NEWS, על פני פרק זמן מסוים. לפיכך, סקרי מנדטים מסווגים ומעודכנים בהתאם לזמן פרסומם, על פי פילוח המפלגות המתמודדות בבחירות לכנסת.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
בש"ס דוחים את תוצאות סקר וואלה! NEWS: "המפלגה תתחזק"
סקר וואלה! NEWS: כמה מנדטים שווה איחוד ש"ס-יהדות התורה?
סקר וואלה! NEWS: כמה מנדטים שווה המפץ בימין של בנט ושקד?
סקר וואלה! NEWS: נתניהו שומר על כוחו - גם אם גנץ מצטרף להתמודדות

(עדכון ראשון: 03/04/19, 07:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully