וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע יוזמות האיחוד עם יהדות התורה: דרעי יקיים כנס בחירות ראשון

ש"ס משיקה את קמפיין הבחירות שלה, זאת חרף הסקרים הבלתי מחמיאים המנבאים לה התמודדות קשה על סף אחוז החסימה. דרעי: "מתחילים ברגל ימין, חש את ההתלהבות בציבור לקראת הפעילות בשטח"

יו"ר ש"ס אריה דרעי נגד השרים נפתלי בנט ואיילת שקד בעקבות התפצלותם מהבית היהודי/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: איתי עמרם

יו"ר ש"ס אריה דרעי זימן את חברי הכנסת ובחירי התנועה לכנס בחירות ראשון שיתקיים מחר (שלישי) במהלכו יבצע חלוקת סמכויות ואף יציג את פריסת הפעילים הארצית, בהתאם לחלוקה אזורית. השר דרעי צפוי להציג את הצוות המקצועי של הקמפיין ואנשי מטה ההסברה, שילוו את ש"ס במערכת הבחירות הקרובה.

"ש"ס מתחילה את קמפיין הבחירות ברגל ימין", הצהיר דרעי לקראת כנס הבחירות. "אני שומע ומרגיש את ההתלהבות הגדולה של הציבור שלנו להתחיל ולפעול בשטח, ובעזרת השם נגייס את כל הכוחות להצלחה הגדולה, להחזיר עטרה ליושנה".

בחירות 2019: סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
סקר וואלה! NEWS: כמה מנדטים שווה איחוד ש"ס-יהדות התורה?
ליצמן: לשקול איחוד עם ש"ס בגלל סיכוי לכתב אישום נגד דרעי
התנאי של ליצמן: איחוד בגוש החרדי רק עם אלי ישי והפלג הירושלמי

אריה דרעי. ראובן קסטרו
בדרך לכנס בחירות ראשון/ראובן קסטרו

כשלושה חודשים לקראת הבחירות, הסקרים והתחזיות מנבאים לש"ס תמונת מצב עגומה למדי בכנסת הקרובה. לפי סקר וואלה! NEWS האחרון, המפלגה מגרדת את אחוז החסימה וצפויה לזכות בארבעה מנדטים בלבד. סקרים שערכו כלי תקשורת אחרים מנבאים חמישה או שישה מנדטים, זאת בעוד שבכנסת הנוכחית מחזיקה המפלגה בשבעה מושבים.

לאחרונה עלתה יוזמה לאיחוד ביום ש"ס ליהדות התורה, זאת על מנת לשמור על כוחות של גוש חרדי בכנסת הבאה. יו"ר יהדות התורה, סגן השר יעקב ליצמן, הביע את תמיכתו באיחוד שכזה במהלך דיון סגור בכנסת, זאת משום שלדבריו יש "מידע משפטי לפיו יש סיכוי רב שיוגש נגד דרעי כתב אישום קודם הבחירות".

ליצמן אמר בדיון כי אפשרות של הגשת אישום נגד דרעי קודם הבחירות תוביל לכך שמפלגת ש"ס "תחטוף מכה", כלשונו, והכוח החרדי בממשלה ובכנסת ייפגע. הוא הוסיף כי "האינטרס שלנו הוא להגדיל ולשמר את הכוח הזה". סגן השר ציין בפני הנוכחים ש"צריך לקחת את זה בחשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully