וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי מבהיר: "נמליץ על נתניהו בכל תרחיש, גם לאחר כתב אישום"

22.1.2019 / 13:48

יו"ר ש"ס חזר על תמיכתו הבלתי מסויגת בראש הממשלה ואמר כי "נתניהו יודע שהשותפים הכי נאמנים ובטוחים שלו זה אנחנו". בישיבת פתיחת מערכת הבחירות אמר דרעי כי "לא סיימנו את תפקידנו, כבר 30 שנה שהספרדים דואגים לעצמם וזה יימשך"

יו"ר ש"ס אריה דרעי נגד השרים נפתלי בנט ואיילת שקד בעקבות התפצלותם מהבית היהודי/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: איתי עמרם

שר הפנים אריה דרעי הבהיר היום (שלישי) כי מפלגתו תתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו להרכבת הממשלה ולעמוד בראשה לאחר הבחירות הקרובות. דרעי אמר בישיבת פתיחת מערכת הבחירות של ש"ס כי "גם עם כתב אישום, כל עוד החוק מתיר לו. נתניהו יודע שהשותפים הכי נאמנים ובטוחים שלו זה אנחנו, חברי סיעת ש"ס. אנחנו לא איימנו עליו ולא הקשנו. היינו שותפים נאמנים אליו יותר מחלק מחבריו בליכוד. לכן, בוחרי הליכוד צריכים לדעת שבפתק ש"ס הם מקבלים שניים: גם נתניהו בטוח וגם את המדינה שהם אוהבים: מסורתית, מכבדת את הדת ועם מורשת אבות".

דרעי הוסיף כי הוא "שומע לא מעט קולות על כך שש"ס סיימה את תפקידה, עשתה את שלה ויכולה לפנות את הבמה. יש כאלה שאפילו מנסים 'לעזור לנו'. אני רוצה לומר לכולם - בלי טובות! כבר שלושים שנה שהספרדים דואגים לעצמם וזה יימשך. לא רוצה לחשוב מה יקרה לציבור שלנו אם לא יהיה להם את נציגי ש"ס. הם יהיו אבודים ושקופים".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
ברקע יוזמות האיחוד עם יהדות התורה: דרעי יקיים כנס בחירות ראשון
עם עקיצה לנתניהו ומגדלים מאחור: כחלון משיק את קמפיין הבחירות
ועדת הבחירות נגד בנט: תשדיר משרד החינוך - תעמולה אסורה

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי בישיבת פתיחת מערכת הבחירות של התנועה, 22 בינואר 2019. אתר רשמי
"השותפים הכי נאמנים לו". דרעי/אתר רשמי

יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג תקפה את דרעי: "לא הופתענו לשמוע שדרעי ימליץ על נתניהו לראשות הממשלה גם אם יהיה כתב אישום. אם כוונת נתניהו היא לנהל את המדינה בסרבל כתום מבית הכלא, וודאי ששכנו העתידי לתא ירצה לקחת חלק. לא ניתן שישראל תנוהל ממעשיהו".

ח"כ יעל כהן פארן (התנועה) אמרה: "עבריין מורשע תומך בחשוד בשוחד להנהגת המדינה. הנהגה כזאת צריך לגלגל מכל המדרגות החוצה, או לכלא". עוד הוסיפה פארן כי "ככה נראה איבוד ערכים לטובת הון שלטון. ככה נראית קומבינת שחיתות רקובה".

(עדכון ראשון: 13:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully