וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ילין הודיע על פרישתו מיש עתיד: "אמשיך לשרת במקומות אחרים"

אחרי שנדחק לאחורי הרשימה וניתן לו מקום בעשירייה השנייה, חבר הכנסת הודיע על פרישתו. לפיד הודה לו על "עשייתו המשמעותית". ילין: "שמחתי על הזכות לשרת את עמי". אחריו הגיע תורם של ראשי המועצות לשעבר אלי מלכה וסיגל מורן שהודיעו כי לא יתמודדו ברשימת המפלגה לכנסת

השקת הקמפיין של יש עתיד/צילום: יותם רונן, עריכה: איתי עמרם

ח"כ חיים ילין הודיע היום (חמישי) כי הוא סיים את תפקידו במפלגת יש עתיד ולא יתמודד ברשימת המפלגה לכנסת הקרובה. החלטתו מגיעה לאחר שילין הבין כי הוא נדחק לאחורי הרשימה וניתן לו מקום בעשירייה השנייה. עוד באותו הערב הודיעו אלי מלכה וסיגל מורן, שהצטרפו בשנה שעברה ליש עתיד, כי גם הם לא יתמודדו ברשימתה בבחירות הקרובות.

ילין הודיע על פרישתו בפגישה עם יו"ר המפלגה יאיר לפיד, שאמר כי "ילין הוא חלק משמעותי מ'יש עתיד' ותמיד יהיה. אני בטוח שחיים ימשיך בתרומתו למען מדינת ישראל ואזרחיה בכל מסגרת בה יבחר. אני מודה לו על עשייתו המשמעותית למדינה ולמפלגה".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
אסף זמיר ופעילה חברתית חרדית: גנץ הציג מצטרפים חדשים לרשימתו
ספירה מחודשת בליכוד: ארדן גבר על סער ב-7 קולות, לוין לפני גלנט
יו"ר הבית היהודי: החיבור עם האיחוד הלאומי יושלם בקרוב

ישיבת סיעה יש עתיד, 29 במאי 2017. נועם מושקוביץ
"מודה על ארבע שנים משמעותיות וממלאות". ח"כ ילין/נועם מושקוביץ

ילין אמר כי אלה היו ארבע שנים "משמעותיות וממלאות" עבורו שבהן קידם חוקים שנגעו לתושבי עוטף עזה והחקלאים. "הגעתי לכנסת ישראל כנציג עוטף עזה ונציג החקלאות וההתיישבות", מסר. "מאז שעליתי ארצה כחייל בודד והתיישבתי בקיבוץ בארי אני מקפיד לשרת את החברה והמדינה בכל תפקידיי. כך אמשיך לנהוג גם בהמשך הדרך".

בהודעת פרישתו הוסיף חבר הכנסת: "שמחתי על הזכות לשרת את עמי. אני מודה לכם על השותפות. ניפגש במרחבי הנגב ובמשעולי הארץ הזו. כמו תמיד, אהיה בכל מקום שבו אוכל להשפיע, לתקן ולתת כתף למענה של המדינה שלנו ולמען החברה. אני אמשיך לשרת את תושבי עוטף עזה ואת החקלאים במקומות אחרים ובכל דרך כדי להשמיע את קולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יאיר לפיד בהכרזה על הצטרפותה של אורנה ברביבאי ל"יש עתיד", בית סוקולוב, 1 בינואר 2019. שלומי גבאי
פרק הזמן האפשרי לאיחודים קרוב לסגירה. לפיד/שלומי גבאי

אחרי ילין, גם ראש המועצה האזורית גולן לשעבר אלי מלכה וראש המועצה האזורית בני שמעון לשעבר סיגל מורן, שהצטרפו שניהם ליש עתיד לפני שנה וחצי במטרה לרוץ לרשימה בבחירות הקרובות, הודיעו כי לא יצטרפו למערכת הפוליטית. עם זאת, מלכה ומורן הודיעו כי ימשיכו לתמוך במפלגה.

"לפני כשנה וחצי הצטרפת למפלגת יש עתיד מתוך אמונה שחייבים ואפשר לשנות ובעיקר בדגש על הפריפריה, ההתיישבות והחקלאות", כתב מלכה בפוסט בפייסבוק. "מאחר שאיני רואה שאוכל להשתלב בתפקיד ביצועי משמעותי בו אוכל להשפיע או ליישם את התוכניות שנרקמו זה מכבר, החלטתי לא להצטרף למערכת הפוליטית ובהתאם לכך ביקשתי מיאיר לפיד לא לשבץ אותי ברשימת יש עתיד לכנסת".

בשבועות האחרונים הודיע לפיד על הצטרפותם של אורנה ברביאי, ראש אכ"א לשעבר, ושל עידן רול, ראש המטה הגאה במפלגתו ובן זוגו של הזמר של הראל סקעת. לאחרונה עלתה האפשרות לאיחוד בין יש עתיד לבין מפלגת חוסן לישראל של בני גנץ, לקראת סגירת פרק הזמן האפשרי לאיחודים, אך גורמים המעורים במגעים אמרו בשבוע שעבר כי גנץ "החליט אסטרטגית שהוא לא רוצה איחוד עם לפיד". הם הסבירו כי ב"חוסן לישראל" סבורים שאיחוד בין המפלגות לא יהיה גדול מסך חלקיו, ולכן הם מעדיפים לרוץ בנפרד, ופועלים כעת בעיקר לקידום חיבור עם מפלגת גשר של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס.

(עדכון ראשון: 18:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully