וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישוריין אחרי גבאי: האלוף במיל' טל רוסו מצטרף למפלגת העבודה

19.2.2019 / 20:19

מפקד פיקוד הדרום לשעבר מצטרף למפלגת העבודה ויקבל שריון ברשימתה לבחירות. ח"כ שפיר אמרה כי מדובר ב"שותף למאבקנו לביטחון ישראל ועתיד הציונות" וגם יחימוביץ' בירכה: "אדם ראוי וגיוון חשוב לרשימה". גבאי: "חיזוק לנבחרת העבודה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: איתי עמרם

מפקד פיקוד דרום לשעבר האלוף במיל' טל רוסו הודיע היום (שלישי) על הצטרפותו למפלגת העבודה. רוסו, שהיה מפקד מפקדת העומק וראש אגף המבצעים, ישוריין אחרי היו"ר אבי גבאי ויערוך איתו מחר בצהריים מסיבת עיתונאים משותפת. גבאי אמר כי מדובר ב"חיזוק נוסף לנבחרת העבודה" ואמר לו: "טל, ברוך הבא".

יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ אמרה כי "מדובר באדם ראוי אשר שירת את המדינה כל חייו ותרם רבות לביטחונה. צירופו מהווה גיוון חשוב לרשימה. רשימת העבודה לכנסת היא הרשימה הטובה, החזקה, המגוונת, האטרקטיבית והחרוצה ביותר מבין כל הרשימות ואני גאה בה".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
גנץ, לפיד וגם אורלי לוי: המהלך היצירתי שיביא לחיבור גוש המרכז
הבקשה של שקד, הווטו מבנט: "ההנהגה המשותפת" של הימין החדש כבר רבה
הקול נשאר, הקול הלך: האישה שלא ידעה להיות פוליטיקאית

אלוף במיל' טל רוסו, 15 בינואר 2019. ראובן קסטרו
ישוריין אחרי גבאי. רוסו/ראובן קסטרו

גם ח"כ סתיו שפיר בירכה על הצטרפותו של רוסו ואמרה כי "מי שפיקד על מערכות מאתגרות והקדיש הרבה מחייו לביטחון המדינה הוא חיבור חשוב ביותר למפלגת העבודה, ושותף למאבקנו למען בטחון ישראל ועתידה של הציונות".

ח"כ עמיר פרץ העיד עליו: "עבדתי עם טל רוסו כשכיהנתי כשר הביטחון, והכרתי קצין אמיץ ואחראי, אדם עם ראיה רחבה שרואה בשילוב התפיסה הצבאית והמדינית כדרך להבטיח את ביטחון ישראל. רוסו הוא איש צוות שיודע לשתף פעולה ויוצר אוירה אופטימית לקראת כל משימה. אין לי ספק כי תרומתו תהיה חשובה למאבק הפוליטי העומד בפנינו".

לפני שבוע נערכו בפריימריז לרשימת המפלגה בכנסת, שאליה הגיעו במקומות הראשונות חברי הכנסת איציק שמולי, סתיו שפיר, שלי יחימוביץ' ומרב מיכאלי. אחריהם ברשימה - עומר בר לב, רויטל סויד ומייסד ארגון "לובי 99" יא יא פינק, שנחשב לאחת ההפתעות הגדולות בפריימריז. בהצבעה השתתפו כ-56% ממתפקדי המפלגה, שיעור השתתפות גבוה יחסית בצל הירידה בסקרים והביקורת מבית על היו"ר גבאי.

(עדכון ראשון: 20:07)

עוד באותו נושא

תוצאות סופיות בפריימריז בעבודה: שמולי ושפיר בראש, כבל בחוץ

לכתבה המלאה
ישיבת סיעת העבודה, מטה המפלגה, תל אביב 13 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
גבאי והבאים אחריו ברשימה בישיבת הסיעה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully