וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם גנץ או בלעדיו: מפלגת אחי ישראלי הודיעה - "נרוץ בבחירות"

19.2.2019 / 21:44

מפלגתה של עדינה בר שלום הודיעה כי היא מקיימת "מגעים נמרצים" עם יו"ר חוסן לישראל, אך בכוונתה להגיש את רשימתה להתמודדות בכנסת גם אם הם לא יבשילו. בנוסף לבר שלום, הרשימה כוללת גם את האלוף במיל' גדעון שפר ודוברת צה"ל לשעבר רות ירון

צילום: ארכיון וואלה!NEWS, עריכה: תומר לוי

מפלגת "אחי ישראלי" בראשות עדינה בר שלום הודיעה היום (שלישי) כי היא מתכננת לרוץ בבחירות הקרובות - גם אם לא יבשילו המגעים לאיחוד עם יו"ר חוסן לישראל בני גנץ. המפלגה הודיעה כי היא "מכינה את רשימתה לבחירות לכנסת ה-21 ונערכת להגיש אותה ביום חמישי. המפלגה מנהלת מגעים נמרצים עם מפלגת חוסן לישראל בראשות בני גנץ ומפלגות אחרות על האפשרות להתמזג ביומיים הקרובים, אך החליטה לרוץ לבחירות בכל מקרה".

"אחי ישראלי" הוקמה לקראת ההתמודדות לכנסת הקרובה כשבראשה עומד ראש עיריית ירוחם לשעבר מיכאל ביטון, אך בחודש דצמבר האחרון הוא פרש לטובת מפלגתו של גנץ ושובץ בה במקום השישי. במקומו נבחר האלוף (במיל') גדעון שפר שיוביל את המפלגה לצדה של בר שלום. בנוסף לבר שלום ולשפר, בין מייסדי מפלגת "אחי ישראלי" ניתן למצוא את האלוף (במיל') גדעון שפר, דוברת צה"ל לשעבר רות ירון - שמשובצים במקומות ה-2 וה-3 - והיזם דב מורן.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
גנץ הציג את רשימתו ותקף את נתניהו: "לחוץ, פוחד, מזיע"
ישוריין אחרי גבאי: האלוף במיל' טל רוסו מצטרף למפלגת העבודה
ללא לנדבר ואילטוב: ליברמן הציג את רשימת ישראל ביתנו לבחירות

עדינה בר שום בכנס יהדות, מאי 2015. ניב אהרונסון
הקימה את המפלגה עם ביטון - שעזב לגנץ. בר שלום/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully