וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהגה יחד של בנט ושקד, 50% נשים: הימין החדש הגישה את רשימתה

20.2.2019 / 11:10

שקד וברקת הגישו את הרשימה לוועדת הבחירות המרכזית וביקשו כי האות נ' תופיע על פתק הבחירות. אחרי ברקת שבמקום השלישי, שובצו ברשימה מתן כהנא, ח"כ מועלם-רפאלי, והעיתונאים קרוליין גליק ושיבי רייכנר

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: תומר לוי

שרת המשפטים איילת שקד ואלונה ברקת הגישו הבוקר (רביעי) לוועדת הבחירות המרכזית את רשימת מפלגת "הימין החדש" לכנסת ה-21, ולפיה, במקום הראשון יוצב השר נפתלי בנט, במקום השני שקד ובמקום השלישי ברקת. בנט הוצב במקום הראשון ויכהן באופן רשמי כיו"ר המפלגה אך המפלגה תונהג באופן משותף יחד עם שקד.

במקום הרביעי יוצב אלוף משנה במילואים מתן כהנא. האחרון השתחרר לאחרונה מצה"ל אחרי שירות כטייס קרב, כמפקד טייסת F-16 וכלוחם בסיירת מטכ"ל. לאחר שירותו ניהל את מיזם התפוצות במרכז לטכנולוגיה חינוכית, ושם עסק בפרויקטים בתחום החינוך. במקום החמישי הוצבה ח"כ שולי מועלם-רפאלי שפרשה יחד עם בנט ושקד ממפלגת הבית היהודי ובכך אפשרה להם להתפצל כסיעה ממפלגתם הקודמת ולקחת איתם חלק ממימון המפלגות.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
מחר סוגרים את הרשימות: אנשי גנץ ולפיד במגעים אחרונים לאיחוד
ישוריין אחרי גבאי: האלוף במיל' טל רוסו מצטרף למפלגת העבודה
עם גנץ או בלעדיו: מפלגת אחי ישראלי הודיעה - "נרוץ בבחירות"

איילת שקד ואלונה ברקת,הגשת הרשימות לכנסת לועדת הבחירות המרכזית, 20 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
שקד וברקת, הבוקר/ראובן קסטרו

במקום השישי הוצבה העיתונאית קרוליין גליק, חילונית תושבת אפרת, שהייתה עיתונאית בעיתון הג'רוזלם פוסט והייתה הגיוס הראשון של המפלגה. במקום השביעי הוצב שיבי רייכנר בן 43, תושב ירוחם, עיתונאי, סופר ופעיל חברתי. לאחריו במקום השמיני הוצב אורי שכטר, איש ארגון רבני צהר ולאחריו במקום התשיעי רס"ן עמיחי שיקלי, מייסד מכינת תבור וראש המדרשה למנהיגות ציונית בגליל. שירלי פינטו, פעילה חברתית חירשת הוצבה במקום העשירי ולאחריה הוצבו עו"ד יום טוב כלפון, יליד צרפת, פעיל בתחום העלייה לישראל, ורן בר יושפט, נציג של פורום קהלת.

שקד וברקת הגיעו לוועדת הבחירות המרכזית בכנסת כדי להגיש את הרשימה באופן רשמי, והשתיים הצהירו כי יבקשו את האות נ' בפתק הבחירות. "אני שמחה להגיש את הרשימה המצוינת של הימין החדש", אמרה שקד. "ראש הממשלה הבא יהיה נתניהו אבל השאלה היא איזו ממשלה הוא יקים". שקד נשאלה על האיחוד המסתמן עם "עוצמה יהודית": "אם יהיה איחוד זה משהו טוב למדינת ישראל ולגוש הימין, המטרה שלנו היא להוכיח שצדקנו כשהקמנו את הימין החדש, שהגוש יגדל". ברקת אמרה כי "זו פעם ראשונה שלי בכנסת, זה רגע חשוב ומרגש. אני מקווה שאקבל את אמון הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully