וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת העבודה לכנסת נסגרה: ח"כ חיים ילין שובץ במקום העשירי

יו"ר המפלגה גבאי הודיע על שני השריונים האחרונים במפלגתו, וצירף את חבר הכנסת שעזב את מפלגת יש עתיד ואת חברת "התנועה" ח"כ יעל כהן פארן שתשובץ במקום ה-16. מוקדם יותר שובץ אלוף במיל' טל רוסו במקום השני ברשימת המפלגה. "יובילו איתנו את השינוי במדינה"

צילום: יותם רונן, עריכה: תומר לוי

ח"כ חיים ילין הצטרף הערב (רביעי) למפלגת העבודה וישובץ במקום העשירי ברשימת המפלגה בבחירות לכנסת. בנוסף, הודיעה המפלגה על שיבוצה במקום ה-16 של חברת הכנסת יעל כהן פארן, שהייתה חלק מסיעת המחנה הציוני בכנסת הנוכחית.

ח"כ ילין, לשעבר ראש המועצה האזורית אשכול, איש ההתיישבות ותושב עוטף עזה, כיהן כחבר כנסת מטעם סיעת יש עתיד. ילין פרש לאחר שהבין כי הוא נדחק לאחורי הרשימה וניתן לו מקום בעשירייה השנייה. ח"כ ילין התלבט בימים האחרונים אך לאחר שכמה ראשי רשויות בדרום פנו אליו כדי שימשיך לייצג את עוטף עזה והחקלאים, הוא הסכים למהלך. השניים מצטרפים לאלוף במיל' טל רוסו, לשעבר מפקד פיקוד דרום, מפקד מפקדת העומק וראש אגף מבצעים לשעבר, שהצטרף היום למפלגת העבודה.

מליאת הכנסת, 26 בדצמבר. ראובן קסטרו
נציג עוטף עזה במפלגה. ח"כ ילין/ראובן קסטרו

יו"ר העבודה, אבי גבאי, בירך הערב על כניסתם לרשימת העבודה לכנסת: "כמי שראה מקרוב את פועלם של ח"כ ילין וח"כ פארן, אני גאה בהם ושמח על כך שהם מצטרפים לנבחרת הטובה ביותר בכנסת ובממשלה הבאה - הנבחרת של מפלגת העבודה. זאת נבחרת מנצחת. חיים, תושב עוטף עזה, ילחם יחד איתנו על החזרת השקט ליישובי הדרום. יעל, תוביל יחד עם נבחרת העבודה את המאבקים הסביבתיים למען איכות החיים של כולנו. שניהם חברי כנסת מנוסים שיובילו יחד איתנו את השינוי במדינה".

גבאי הציג היום את רוסו במסיבת עיתונאים משותפת. מפקד פיקוד הדרום לשעבר אמר כי הוא שמח להצטרף למפלגת העבודה: "כמעט כל שנותיי עשיתי במערכת הצבאית. פיקדתי על אלפי חיילים, על כל גזרה אפשרית, בחדרי מלחמה, בפורומים רגישים. היום אני עולה על מדים חדשים".

"אני מביט על האתגרים הבטחוניים ואני יודע שאפשר לעשות את זה אחרת. אפשר לספק בטחון באמצעות תכנון וחשיבה מחוץ לקופסה", הוסיף רוסו. "בראש ובראשונה - היפרדות מהפלסטינים". לדברי רוסו, "לאורך שירותי בצה"ל פגשתי רבבות של חיילים או חיילות. מעולם לא עניין אותי אם הם שמאלנים או ימנים, אשכנזים או מזרחים, דתיים או חילונים. כמו בצה"ל, גם כאן כולם שווים, כולם אחים".

הוא הדגיש כי "האחדות הזאת חסרה שלנו. עליה לצאת בקול צלול מהמערכת הפוליטית. הפלגנות מכשילה אותנו יותר מאויבנו".

עוד באותו נושא

טל רוסו על הצטרפותו למפלגת העבודה: "עולה על מדים חדשים"

לכתבה המלאה
ח"כ יעל כהן פארן. ללא, אתר רשמי
ח"כ כהן פארן/אתר רשמי, ללא
טל רוסו מצטרף למפלגת העבודה, מסע"ת בית המפלגה, ת"א 20 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
רוסו וגבאי, היום/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully