וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקנס על הדלפה - מאה אלף שקל: הליכוד מחריף את המשמעת בקמפיין

25.2.2019 / 15:35

פרסום ראשון: בימים האחרונים עובדי צוות הקמפיין הוחתמו על מסמך סודיות שכולל הסכמה לפוליגרף והתחייבות לתשלום קנס על הדלפות. הדרישה החריגה נועדה לשמור על מידור במסע הבחירות, המנוהל על ידי מקורבי נתניהו

עריכה: איתי עמרם

בימים האחרונים עובדי צוות קמפיין הליכוד הוחתמו על מסמך סודיות שכולל הסכמה לבדיקת פוליגרף והתחייבות לתשלום קנס בגובה מאה אלף שקלים על הדלפות מידע, במהלך הקמפיין וגם אחריו - כך נודע לוואלה! NEWS. מדובר בדרישה חריגה שנועדה לשמור על מידור בקמפיין הליכוד, שמנוהל רובו ככולו על ידי מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו, ללא כל שיתוף כמעט של בכירי המפלגה.

יצוין כי גם במפלגת חוסן לישראל של בני גנץ החתימו בתחילת הקמפיין את עובדי המטה על מסמך סודיות מיוחד, זאת לנוכח הדלפות. עם זאת, ככל הידוע, התחייבות זו לא כללה קנס כספי על הדלפת מידע. דובר הליכוד יונתן אוריך סירב להתייחס לדברים ואמר כי "איננו מתייחסים בתקשורת לצוות קמפיין הליכוד".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
כולם מדברים על שלום: המילה שנתניהו יעדיף להשאיר מחוץ לקמפיין
"בזה לכם, חבורת גזענים": העימות החריף בין יחימוביץ' לאח של בן גביר
כחלון לקראת החלטת היועמ"ש על נתניהו: "יש שמים וארץ לפני ואחרי שימוע"

ראש הממשלה ויו"ר סיעת הליכוד בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת בכפר המכביה.. TPS
משמש בעצמו המנהל האסטרטגי של הקמפיין. הצהרת נתניהו בשבוע שעבר/TPS

בשונה ממערכת בחירות אחרות, ובשונה ממפלגות אחרות, ראש הממשלה נתניהו לא נעזר במשרדי אסטרטגיה וקמפיין חיצוניים. במערכת הבחירות הנוכחית, קמפיין הליכוד מנוהל בעיקר על ידי דוברים ואנשי מקצוע שמקורבים אליו. מנהל הקמפיין הוא עופר גולן, שמשמש כדובר האישי של משפחת נתניהו, ויחד איתו עובדים אוריך, שמשמש דוברו הפוליטי של ראש הממשלה, וטופז לוק מצוות הניו-מדיה של נתניהו.

נוסף על כך, נתניהו עצמו הוא המנהל האסטרטגי של הקמפיין ומסתייע גם בבנו יאיר, שאינו נושא תפקיד רשמי, אך מעורב מאוד בקבלת ההחלטות. בצוות הקמפיין המצומצם חברים גם הפרסומאי שרוליק איינהורן ואיש התקשורת נדב שטראוכלר. הקמפיין מנוהל ברמת מידור גבוהה מאוד ממצודת זאב שבתל אביב, ורוב בכירי הליכוד כלל אינם לוקחים בו חלק.

עד כה קמפיין הליכוד התמקד בשלושה עד ארבעה אלמנטים מרכזיים. המסר הראשון בקמפיין הוא נגד ההחלטה המסתמנת של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, והשני נגד מפלגת כחול לבן וראשיה, בני גנץ ויאיר לפיד. מסר שלישי הוא קמפיין חיובי להדגשת יכולותיו וכישוריו של נתניהו בזירה המדינית והביטחונית, תחת הסיסמה "נתניהו - ליגה אחרת". החלק הרביעי והאחרון הוא הקמת אולפן השידורים של הליכוד TV במצודת זאב, שממנו משדר אלירז שדה ראיונות וחומרי תעמולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully