וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפוסט: גנץ הגיש תביעת דיבה נגד הגולשת שטענה כי הוטרדה

28.2.2019 / 16:36

בתביעה שהוגשה על סך חצי מיליון שקלים נכתב כי "מדובר בפרסום שקרי, בדוי וכוזב מתחילתו ועד סופו". בכחול לבן ציינו כי "מדובר בבדותות ובשקרים גסים. עלילת דם של ממש. התובע אינו זוכר כל היכרות עם הנתבעת, וממילא הסיפור הפנטסטי שהמציאה ממוחה הקודח לא התרחש מעולם"

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

יו"ר חוסן לישראל בני גנץ הגיש היום (חמישי) תביעת לשון הרע על סך חצי מיליון שקלים נגד נאווה ג'ייקובס, הגולשת שטענה בפייסבוק כי הטריד אותה מינית בצעירותה בעת לימודיהם בכפר הירוק. בתביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין בעז בן צור, כרמל בן צור וגיא רוה, נטען כי "מדובר בפרסום שקרי, בדוי וכוזב מתחילתו ועד סופו".

לטענת גנץ ומגישי התביעה "מדובר בבדותות ובשקרים גסים, עלילת דם של ממש". עוד נטען כי "התובע אינו זוכר כל היכרות עם הנתבעת, וממילא הסיפור הפנטסטי שהמציאה ממוחה הקודח לא התרחש מעולם". בכתב התביעה צוין כי גנץ רואה חומרה יתרה להתנהגות מינית שאינה נאותה, וסבור שיש להתייחס במלוא הרצינות לטענות מסוג זה. "דווקא בשל כך, הפרסומים הכוזבים שהופצו הם חמורים ביותר. גנץ הודיע בתביעתו כי בכוונתו לתרום כל סכום שייפסק לטובתו בתביעה זו למטרה ציבורית, כגון לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
לשכת מירי רגב הייתה מעורבת בפרסום טענות ההטרדה המינית נגד גנץ
"מוכנים למשהו אחר": התלמידים בזכרון יעקב כבר מחכים לבני גנץ

בני גנץ בועידת מינכן , פברואר 2019. רויטרס
"עלילת דם של ממש". גנץ/רויטרס

התביעה אף מתייחסת לקשר שהתקיים בחודש האחרון בין ג'ייקובס, ישראלית המתגוררת בניו יורק שהעלתה את הפוסט המדובר, עם אנשי לשכתה של שרת התרבות והספורט מירי רגב (ליכוד), עליו דווח לראשונה בוואלה! NEWS. בנוסף, תוארו מקרים שונים בהם תחילה הרעיפה מחמאות על גנץ, אך בהמשך פתחה באמצעות הרשת החברתית "במסע דיג", בכדי לאתר טענות נגדו. "עולה, איפוא, כי הנתבעת הודתה
כי היא אינה מכירה את התובע באומרה "שמעתי סיפורים", וכי מעולם לא פגשה אותו והקשר היחיד ביניהם היא העובדה ששניהם למדו באותו התיכון - הכפר הירוק.

"ג'ייקובס פעלה בשליחות או בסיוע גורמים פוליטיים בעלי עניין להכפיש ולבזות את גנץ", נכתב. "טענותיה הועלו שבועות ספורים בטרם מועד הבחירות לכנסת, ויממה לפני פרסום צפוי של החלטת היועץ המשפטי לממשלה בתיקי חקירות ראש הממשלה".

בכחול לבן טענו כי ג'ייקובס מזהה עצמה עם המחנה הפוליטי היריב, וכי על פי פרסומים בתקשורת, גורמים בקרבת אישיות פוליטית עמדו עמה בקשר לפני הפרסום הכוזב ופעלו לסייע לה להפיץ את סיפורה לאחר מכן. גנץ הוסיף כי "עיון בטקסט שפורסם אף מראה כי מדובר ב"טקסט שעובד ובושל על ידי גורם חיצוני בעל עניין".

עוד באותו נושא

אישה האשימה את גנץ בהטרדה; כחול לבן: "הסתה פוליטית"

לכתבה המלאה

ג'ייקובס מצדה, פרסמה פוסט תגובה בו טענה כי תגיש תלונה נגדו בארצות הברית. "בנץ תובע אותי? לא מספיק מה שהוא עשה לי?", תהתה. "אני עומדת להגיש תלונה במשטרת ארצות הברית, ולתבוע אותו על הרס חיים כתוצאה מהטרדה מינית. אני בדרך לתחתנת המשטרה, יש לו עוד עדים לתבוע, הרי אני לא לבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully