וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בשיחת קמפיין הליכוד: "התקשורת מנסה להסתיר שגנץ הוא שמאל"

3.3.2019 / 10:00

במסגרת שיחות קמפיין לשרים ולח"כים בליכוד, ראש הממשלה יצא למתקפה חריפה על ראשי כחול לבן והאשים אותם בכך שהם "מנסים לעשות הסוואה שהם לא שמאל". על החלטת מנדלבליט: ההר הוליד עכבר והוא ייעלם בקרוב

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניב מעוז

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בתדרוך הקמפיין לשרים ולח"כים בליכוד במעון ראש הממשלה כי התקשורת מנסה להסתיר מידע בדבר עמדות השמאל של יו"ר כחול לבן, בני גנץ. לדבריו, "התקשורת מנסה להסתיר כל מיני דברים על גנץ. לא, לא מה שאתם חושבים. הם מסתירים את העובדה שגנץ שנה אחרי 'צוק איתן' הלך לטקס זיכרון לאלף מחבלי חמאס שנהרגו במבצע. תראו מה התקשורת מסתירה על גנץ! זה שמאל".

נתניהו הוסיף כי "לפיד וגנץ מנסים להסתיר ולעשות הסוואה כאילו הם לא שמאל", והתייחס לתפקודו של גנץ כרמטכ"ל במהלך המבצע ב-2014. "גנץ אומר שהוא סיכן את חיילי גולני כדי לא לפגוע בפלסטינים, זה שמאל. והיום אנחנו שומעים שלפיד וגנץ אומרים שהם לא יישבו איתנו אלא ישבו עם טיבי. מיכאל ביטון אומר את זה הבוקר. ישבו עם טיבי בממשלה!", ציין נתניהו.

נתניהו התייחס בפגישה גם להחלטת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שפורסמה ביום חמישי. "התקשורת תעשה הכל כדי שהשמאל ינצח. חיכו ליועץ. ההר הוליד עכבר והעכבר הזה תכף ייעלם", אמר.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
אחרי הכרעת היועמ"ש: כחול לבן מתחזקת, גוש הימין נחלש
כולנו בהתייחסות ראשונה להכרעת היועמ"ש: עד השימוע - נשב בממשלה
עם הפנים לבג"ץ: המהלך הבא שעשוי לקבוע את גורל נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה אחרי הודעה על כתב אישום נגדו, 28 בפברואר 2019. רויטרס
מטרת הפגישות היא לתדרך שרים וח"כים במסרי הקמפיין. נתניהו/רויטרס

יש לציין כי בדבריו בפגישת הקמפיין, נתניהו עיוות אמירות והתייחסויות של גנץ. גנץ לא השתתף בטקס זיכרון ל"אלף מחבלי חמאס", אלא בטקס זיכרון של פורום המשפחות השכולות היהודי-פלסטיני לזכר חללי "צוק איתן", שבו השתתפו עוד ראשי רשויות מעוטף עזה. כמו כן, גנץ לא אמר שהוא סיכן את חיילי גולני כדי לא לפגוע בפלסטינים - בקטע מנאום שנשא ב-2015, אמר התייחס הרמטכ"ל לשעבר לקרב על שג'אעייה, ואמר כי צה"ל וידא והזהיר את מנהלי בית החולים במקום, כדי שיוציאו ממנו את החולים. לדברי גנץ באותו הנאום, "רק אז נתתי אישור לתקוף, ואזרחים לא נפגעו. במקרה הזה לקחתי סיכון מטעם גולני. אז אנחנו לוקחים סיכונים".

מדובר בפגישה שנייה שנתניהו מקיים עם בכירים בליכוד מאז החלטת היועץ המשפטי לממשלה במטרה לתדרך את השרים וחברי הכנסת ממפלגתו במסרי ההסברה והקמפיין, ולשלוח אותם לאולפני הטלוויזיה והרדיו. בין היתר, לפגישה זומנו יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרים מירי רגב ויריב לוין, סגנית השר ציפי חוטובלי וח"כים נוספים.

בכירי הליכוד שכבר עברו מפגש תדרוך ביום שישי הופיעו אמש והבוקר בראיונות באולפני הטלוויזיה. השר גלעד ארדן, יו"ר הקואליציה דודי אמסלם, השר אופיר אקוניס והשר יריב לוין התראיינו ביממה האחרונה, ובהמשך צפויה הסתערות נוספת של שרים וח"כים מהליכוד במטרה להגן על ראש הממשלה ולערער על החלטת היועץ המשפטי. נתניהו משוחח אישית עם חלק מחברי הליכוד לפני הראיונות ומדגיש את המסרים שיש לחדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully