וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו יצא נגד ריבלין; בכחול לבן תקפו את רה"מ: שלוט בפיו

11.3.2019 / 18:29

ריבלין, שבין השאר הביע תמיכה בדבריה של המגישה רותם סלע, אמר כי "בתקופה האחרונה בה המחשבה הפוליטית מסחררת כל היגיון שהכרנו, אנו נחשפים לשיח בלתי מתקבל על הדעת כלפי אזרחי ישראל הערבים". יאיר נתניהו השיב: "זה הכל כי בני עמך בחרו בטרור. מה אתה מתפלא"

עריכה: תומר לוי

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הגיב היום (שני) בחריפות לדבריו של נשיא המדינה ראובן ריבלין, ועורר סערה. ריבלין שהתייחס במהלך היום בהזדמנויות שונות לפוסט שפרסמה המגישה רותם סלע בנוגע לאזהרותיה של שרת התרבות מירי רגב בעניית הקמת קואליציה עם הערבים, צייץ בטוויטר בנושא וקרא להרגעת הרוחות.

"בתקופה האחרונה בה המחשבה הפוליטית מסחררת כל היגיון שהכרנו, אנו נחשפים לשיח בלתי מתקבל על הדעת כלפי אזרחי ישראל הערבים", כתב. "אני מסרב להאמין שיש מפלגות שויתרו על דמותה של מדינת ישראל, כמדינה יהודית ודמוקרטית. במדינת ישראל - שוויון זכויות מוחלט לכל אזרחיה".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
הם נ-ג-ר-ר-י-ם: הפח הערבי של נתניהו הוא ההזדמנות של גנץ
נתניהו: "אם הליכוד ירכיב את הממשלה - תיק החינוך יישאר בידינו"

נשיא מהמדינה רובי ריבלין טקס מגן הכבוד בית הנשיא. ראובן ריבלין, קובי אליהו
"שיח בלתי מתקבל על הדעת"/קובי אליהו, ראובן ריבלין

אלא שאז, זמן קצר לאחר מכן, הגיב יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בציוץ משלו: "זה הכל כי בני עמך בחרו בטרור. מה אתה מתפלא", בדומה לדבריו של ריבלין לאחר רצח משפחת דוואבשה בדומא.

בעקבות רצף הציוצים, בכחול לבן תקפו בחריפות את ראש הממשלה ובנו. "לאורך הקמפיין הקפדנו לשמור על כבודה של משפחת נתניהו, אבל אנחנו קוראים עכשיו למר בנימין נתניהו, שלוט בפיו ובמקלדתו של בנך יאיר", אמרו. "ההסתה שלכם כלפי נשיא המדינה של כולנו חוצה כל גבול אפשרי. ישראל לפני הכל לא משפחת נתניהו לפני הכל".

עוד באותו נושא

ריבלין: "אין מצביעים סוג ב' - מול הקלפי כולנו שווים"

לכתבה המלאה

אלא שלא בכך הסתיים רצף ההתכתשויות. יועז הנדל, איש כחול לבן השיב ליאיר נתניהו: "בושה. תעשה עם עצמך משהו", אך אז יאיר נתניהו פתח במתקפה גם נגדו.

"או באמת רק אתה היית חסר, השפוט של נוני מוזס, המגדלור המוסרי שהרג ילדה בת 10 ויצא מזה בלי כלום!", השיב יאיר נתניהו. "חבר מפלגתו של גבי אשכנזי שפעל כראש מאפייה בזמן שהיה רמטכ"ל! חבר במפלגה שהדרך היחידה שלה להגיע לשלטון זה לעשות קואליציה עם מרצ והמפלגות הערביות (אין לכם 61 בלי זה) לא ידעתי שעלה תאנה מדבר". בשלב זה, הנדל השיב לו: "תנשום עמוק. יש דברים חשובים יותר מפוליטיקה. אתה עדיין צעיר".



(עדכון ראשון: 17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully