וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובה לפייגלין? נתניהו על לגליזציה של קנאביס: ייבדק, תשובה בקרוב

במסגרת שידורי התעמולה של הליכוד התבקש נתניהו להתייחס לסוגיית הלגליזציה, אותה מקדמת בין השאר מפלגתו של משה פייגלין. נתניהו הציג את מדיניות הממשלה בסוגיית הקנאביס הרפואי ולאחר מכן, בנוגע ללגליזציה, השיב: "אתן תשובה בקרוב"

צילום: יוני ריקנר, עריכה: יוסי אלטר

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (שני) כי הוא בוחן לגליזציה של שימוש בקנאביס, שלא למטרות רפואיות. נתניהו, שהתבקש במהלך שידורי התעמולה של "הליכוד TV" להתייחס לסוגיית "הקנאביס והלגליזציה", תיאר את מדיניות הממשלה בנוגע לקנאביס רפואי, ולאחר מכן ציין כי "אני בודק את השאלה שהעלית, אתן לך תשובה בקרוב. ההמשך ייבדק, ייתכן שיבוא גם".

הרקע להצהרה של נתניהו הוא המאמץ לבלום את התחזקות מפלגת "זהות" של משה פייגלין ומצע הלגליזציה שהיא מקדמת. לפי חלק מהסקרים האחרונים, זהות עשויה לעבור את אחוז החסימה ובליכוד חוששים כי כניסתו של פייגלין לכנסת תשנה את מאזן הגושים ותקשה על נתניהו להרכיב גוש חוסם של מפלגות הימין.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
יאיר נתניהו יצא נגד ריבלין; בכחול לבן תקפו את רה"מ: שלוט בפיו
5.8 מיליון בעלי זכות בחירה, 16% מתוכם ערבים: כל הנתונים
התלונה של שפיר, יאיר נתניהו מתכסח עם כחול לבן | עדכוני הבחירות

צילום מסך - הליכוד TV. אתר רשמי
"אחזור עם תשובה בקרוב". נתניהו במהלך שידורי הליכוד TV/אתר רשמי

כל התוכנית של הליכוד TV הייתה מורכבת משאלות שנשאלו מטעם מהגולשים. הפעם, במקרה, כמעט כל השאלות עסקו בנושאים שאותם מקדם יו"ר פייגלין. בין השאר נתניהו נשאל על כלכלה חופשית וועדי עובדים, זכויות בעלי חיים, ולגליזציה של קנאביס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תפרחות לאחר קטיף בשלבי ייבוש. צילום: ד"ר נירית ברנשטיין,
"ההמשך ייבדק". קנאביס/צילום: ד"ר נירית ברנשטיין

נתניהו מצדו, הציג את פעילות הממשלה בנוגע לשימות בקנאביס רפואי ומקומו בתעשייה הישראלית. "אני הובלתי כמה שינויים בתחום הזה", אמר. "הגדלנו את השימוש של הקנאביס הרפואי, הבאנו את ישראל לאחת הרמות הגבוהות בעולם. שנית, אמרו לי שיש שוק עולמי אז אפשרתי למגדלים לגדל את זה ולהפוך את זה לענף ייצוא משמעותי של מדינת ישראל".

מפלגת זהות ברכה על הודעת ראש הממשלה ונמסר כי "הכיוון שאליו צועדת המערכת הפוליטית כולה בעקבות עמדתה הנחרצת של מפלגת זהות בסוגיית הלגליזציה של קנאביס בהחלט מחזק את ביטחוננו בכך שמפלגת זהות גדולה וחזקה, תוכל להביא ללגליזציה כבר במושב הראשון של הכנסת ה- 21. לגליזציה בישראל תציל חיים של אלפי חולים ותפטור אזרחים רבים מרדיפה מיותרת".

(עדכון ראשון: 19:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully