וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ במתקפה נגד נתניהו: בגין היה מתבייש בו, כהנא היה גאה בו

11.3.2019 / 20:05

יו"ר כחול לבן תקף את נתניהו על רקע החלטת היועמ"ש לקיים את השימוע בעניינו ביולי, ואמר כי בראש סדר יומו עומדת הישרדותו. "תדע כל אם עברייה שסמוטריץ' לא יהיה שר חינוך, ושבבתי הספר לא יחנכו כי מצעדי גאווה הם מצעדי בהמות". אשכנזי: "מעשי נתניהו מסוכנים לישראל"

צילום: יותם רונן

יו"ר בני גנץ תקף בחריפות הערב (שני) את ראש הממשלה נתניהו, זאת לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדבלבליט אמר כי יקיים את השימוע בעניין כתב החשדות נגדו במהלך חודש יולי. "הודעת היועמ"ש ממחישה שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ראש ממשלה של חצי משרה, ראש ממשלה חצי ישר", אמר גנץ בכנס בחירות בבאר שבע. "נתניהו עייף ושחוק וסדר היום שלו נע על פי מטרה אחת - לשרוד. טוב יעשה אם יתפטר".

גנץ טען כי בלב סדר יומה של ישראל צריכות לעמוד בעיית הביטחון בדרום ויוקר המחייה, בעוד שאת סדר יומו של נתניהו מובילים החשדות נגדו. "נתניהו עסוק באינסטגרם של רותם סלע", אמר. "סדר היום שלו הוא שנתניהו הוא לפני הכול, סדר היום של כחול לבן הוא ישראל לפני הכול".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
יאיר נתניהו יצא נגד ריבלין; בכחול לבן תקפו את רה"מ: שלוט בפיו
תגובה לפייגלין? נתניהו על לגליזציה של קנאביס: ייבדק, תשובה בקרוב
מי לפתקי הקלפי - ומי למבחן בג"ץ: מה באמת קובעת ועדת הבחירות?

כנס כחול לבן בבאר שבע 11 במרץ 2019. שריה דיאמנט, אתר רשמי
"בגין היה מתבייש". גנץ בכנס בבאר שבע, הערב/אתר רשמי, שריה דיאמנט

הוא אף תקף את נתניהו על שעמד מאחורי איחוד מפלגות הימין, בהן גם עוצמה יהודית, כדי למנוע אובדן קולות לגוש הימין. "בגין לא היה מאפשר לסמוטריץ' ובן גביר להניח את כף רגלם בחדר ישיבות הממשלה", אמר. "הוא לא היה מעלה בדעתו לשסע ישראלים בישראלים. הוא לא היה מעלה בדעתו לקבל מתנות וסיגרים במאות אלפי שקלים. תדע כל אם עבריה שסמוטריץ לא יהיה שר החינוך. תדע כל אם עבריה שבבתי הספר לא ילמדו את ילדינו שמצעד הגאווה זה מצעד בהמות. תדע כל אם עבריה שהילדים שלנו לא יתחנכו בדרכי בן גביר תלמידו של גולדשטיין ואת השופטים לא ימנה ברוך מרזל תלמידו של כהנא".

"בגין היה מתבייש בנתניהו", הוסיף. "ז'בוטינסקי היה מתבייש בנתניהו. שמיר היה מתבייש בנתניהו. וכהנא היה גאה בנתניהו. נתניהו עסוק בלהיות קורבן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
כנס כחול לבן בבאר שבע 11 במרץ 2019. שריה דיאמנט, אתר רשמי
"נותנים לגזענים להיכנס לממשלה". לפיד בכנס הערב/אתר רשמי, שריה דיאמנט

גם שותפו להנהגת כחול לבן יאיר לפיד, התייחס לסוגיית השתלבותם העתידית של אנשי איחוד מפלגות הימין. "נותנים לגזענים להיכנס לממשלה, לכנסת, להנהגה, ובתמורה נתניהו מקבל חסינות מפני השחיתות. אנחנו לא ניתן לזה לקרות", אמר לפיד. "אנחנו צריכים להחזיר למדינת ישראל את היכולת לחיות לעבוד יחד מתוך תחושה עמוקה של גורל משותף. ראיתי את הסרטון המביש הזה שנתניהו הוציא שבו משתמשים בבית עלמין צבאי בשביל לפרסם אותו בבחירות. אני כל שנה הולך מטעם הכנסת לבית העלמין הצבאי.
על אף קבר לא כתוב ימני, שמאלני, אשכנזי, מזרחי או מרכז או פריפריה. קבורים שם אנשים שהקריבו את חייהם למען הרעיון של ערבות הדדית, וכחול לבן הוקמה בשמו של הרעיון הזה של הערבות ההדדית".

"מנהיגות של פילוג ושיסוי"

במקביל לכנס שהתקיים בבאר שבע, מספר ארבע ברשימת כחול לבן לכנסת, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, נאם בכנס בחירות בראשון לציון. בדומה לשותפיו, גם אשכנזי תקף את נתניהו וטען כי הוא "בונה את מנהיגותו עלפילוג ושיסוי", וכי נתניהו עושה מאמצים לכך שבוחריו ישנאו את מתנגדיו. "זה מעשה מסוכן לעם ישראל", אמר אשכנזי.

גבי אשכנזי בכנס בחירות בראשון לציון - 11 מרץ 2019. יובל כהן אהרונוב, אתר רשמי
אשכנזי בכנס בראשון לציון/אתר רשמי, יובל כהן אהרונוב

"בשנים האחרונות יש לנו ראש ממשלה שמעמיד את עצמו לפני טובת אזרחי ישראל.הוא עסוק בחקירות שלו ובעדי מדינה במקום להיות עסוק בכם", הוסיף אשכנזי. "נתניהו כרת ברית של קיצוניים. הוא מתכוון לתת להם תיקים בכירים בממשלה שלו. אתם מוכנים שמישהו מהם יהיה אחראי על החינוך של הילדים שלכם? ימנה שופטים במדינה שלכם? רבותיי, לא הכל פולטיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully