וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ': חבל שנתניהו נסחף בשיח העכור על הלגליזציה

12.3.2019 / 13:13

בצל התחזקותו של יו"ר זהות משה פייגלין בסקרים, שמצע מפלגתו קורא בין השאר ללגליזציה של קנאביס, יו"ר האיחוד הלאומי תוקף: "מכבסת מילים להצפת רחובות ישראל בסמים. יש כנראה יותר מדי אנשים בישראל שמתחילים את היום עם ג'וינט ושוכחים מהחיים האמיתיים"

צילום: ערוץ 20

אחרי שאתמול מתח ביקורת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בסוגיית תיק החינוך, יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' ממשיך לתקוף היום (שלישי) בתוך נגמ"ש הימין ויוצא נגד תכנית הלגליזציה של יו"ר זהות משה פייגלין, ואף האשים את נתניהו בכך שלדבריו "נסחף" בזרם.

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות תקף סמוטריץ' נגד לגליזציה של שימוש בקנאביס בישראל, ואמר כי המונח "לגליזציה" משמשת למכבסת מילים ל"הצפת רחובות ישראל בסמים, לילדים קטנים שעוצרים בדרך לבית הספר בפיצוציה ומתחילים את היום בסוכריית גומי עם קנביס שדופקת להם את התפתחות המוח, ממכרת אותם לחוויה הנוירו-פסיכוטית הזו, ומביאה אותם בהמשך לסמים קשים".

"‏אין לי שום כוונה ליישר קו עם האופנה הפופוליסטית והמסוכנת הזו", הצהיר סמוטריץ'. "עגל זהב הרסני שעושה אידיאליזציה לחולשות ועוטף את זה בשיח פסאדו-נאור על חירות וחופש".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
תגובה לפייגלין? נתניהו על לגליזציה של קנאביס: ייבדק, תשובה בקרוב
בגוש עציון אין התלבטות בבחירת המחנה - רק מחפשים "ימין משמעותי"

יו"ר סיעת האיחוד הלאומי ממפלגת איחוד מפלגות הימין, ח"כ בצלאל סמוטריץ' כעת בכנס "בוחרים צעירים" באוניברסיטת תל אביב.. קובי ריכטר/TPS, אתר רשמי
"חבל שנתניהו נסחף בזרם". סמוטריץ'/אתר רשמי, קובי ריכטר/TPS

בהמשך, סמוטריץ' טען כי נתניהו נותן יד לתופעה, במקום לגנותה. "חבל שנתניהו נסחף בזרם העכור הזה במקום לגלות מנהיגות כמצופה ממנו ולצאת נגדו", אמר. אחר כך אף התייחס לפייגלין וטען כי "מה שמדהים זה שאיזה מטורלל אחד הופך את זה לדגל ומודיע שעל זה הוא יקים או יפיל ממשלה ואשכרה יש אנשים שלוקחים אותו ברצינות. מדינה בהפרעה. מילא להתווכח על זה ולהכניס את זה בשולי המצע, אבל להפוך את זה לדבר המרכזי? נגמרו במדינת ישראל כל הבעיות והדברים החשובים לעסוק בהם?".

דבריו של סמוטריץ' באים על רקע ההתחזקות המשמעותית בסקרים של מפלגתו של פייגלין, המנבאים לו מספר מנדטים מעל לאחוז החסימה. פרסום המצע שלו, שבין השאר מדבר על צמצום התערבות המדינה בחיי הפרט ולגליזציה לצד ארץ ישראל השלמה, מעורר עניין בחוגים שונים ומדאיג את מפלגות הימין החוששות מאובדן קולות. בצל התחזקותו של פייגלין, נתניהו אמר אתמול בשידורי התעמולה של הליכוד כי סוגיית הלגליזציה תיבחן והבטיחה "תשובה בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת ממשלה, 10 במרץ 2019. רויטרס
"תשובה בקרוב". נתניהו/רויטרס

"יש כנראה יותר מידי אנשים בישראל שמתחילים את הבוקר עם איזה ג'וינט ושוכחים מהחיים האמיתיים", חתם סמוטריץ' את דבריו. "אין שום הסבר אחר להצבעה הזויה הזו. אז ימנים שחושבים להצביע זהות קחו בחשבון שאתם מצביעים לשמאל. ממשלת ימין לא תציף את הרחובות בסמים. פייגלין יצטרף בקולותיכם לממשלת שמאל עם גנץ שתמכור את ארץ ישראל, תחסל את זהותה היהודית, אבל תאפשר לכם להתמסטל כחוק... תשאירו את זהות לבוחרי מרצ ואולי שתיהן לא יעברו את אחוז החסימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully