וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים קטעו כנס בהשתתפות בנט: "ברחת מהמפלגה, אין לך מילה"

14.3.2019 / 18:38

יו"ר הימין החדש עזב את האולם בקרייה האקדמית אונו לאחר שפעיל מחאת המתמחים תקף באלימות פעיל ממפלגתו. בתיעוד מהאירוע נשמע אחד הפעילים קורא לעברו "תענה לשאלות, תתמודד", ואומר "היום בערב שקד במודיעין - נחנך אותה"

עריכה: ניב מעוז

שר החינוך ויו"ר הימין החדש נפתלי בנט עזב היום (חמישי) כנס סטודנטים בקרייה האקדמית אונו, זאת בעקבות תקרית שבמהלכה נמסר כי פעיל מטעם מחאת המתמחים המשפטיים תקף את אחד מפעילי המפלגה. כמו כן, מלשכת בנט נמסר כי לאורך האירוע התפרצו כמה פעמים פעילי המתמחים שהיו בקהל. בנט ציין כי לא יוכל להישאר במקום שבו ישנה אלימות מכל סוג שהוא ועזב את המקום.

בתיעוד מזמן ירידתו של בנט מהבמה נראה אחד הפעילים צועק "אני רוצה להיות פה מתי שאני רוצה. גם הוא לא רצה שאני אבוא, איפה כל החברים שלך". לאחר מכן, הפעיל נראה קורא לעבר בנט שיורד מהבמה: "אתה תענה לשאלות ששואלים אותך, תתמודד, ברחת מהמפלגה, אפסים. אין לך אפילו מילה". אחרי עזיבת בנט את האולם, נשמע הפעיל אומר בנוסף: "יאללה, היום בערב במודיעין יש את שקד (שרת המשפטים איילת שקד - י"א), אנחנו נחנך אותה".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
"לא תהיה פה אנרכיה": דיון סוער בעליון על פסילת בן ארי ובן גביר לכנסת
ריבלין על הטלת הרכבת הממשלה: "קול ההמון יקבע, מתקפות לא יפחידו אותי"
גנץ בעקבות הסקרים: "אופטימיים מאוד, נגיע רחוק"

מסע"ת של הימין החדש - הצטרפותה של אלונה ברקת למפלגה, בית העיתונאים, תל אביב  7 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
"שקד תטפל בבג"ץ, ואני אטפל בחמאס". בנט/ראובן קסטרו

מוקדם יותר היום השתתף בנט בכנס "חושבים אחרת" של המכון הישראלי לדמוקרטיה. בדבריו התייחס להשוואה בין חמאס ובג"ץ, ואמר כי "בג"ץ הוא בוודאי לא אויב, אבל אני אומר בצורה מאוד ברורה - העוצמה המופרזת של מערכת המשפט ובג"ץ קושרת את ידי חיילי צה"ל מלנצח את חמאס. אנחנו חייבים לשחרר את האילוץ הזה כדי שצה"ל יחזור לנצח. בית שממנו יורים הוא בית מחבלים וצריך להפיל אותו".

בנט הוסיף כי "כשבני גנץ אומר איך הוא ריסן את חיילי גולני מתוך מוסריות מזויפת זה לא עושה עליי רושם. אני רוצה שצה"ל ינצח. אני שומע את אהרון ברק מתגאה שמקימים חמ"לים של משפטנים - ככה לא מנהלים מלחמה". עוד אמר: "אם תתנו לימין החדש את הכוח איילת שקד תהיה שרת משפטים, היא תטפל בבג"ץ, ואני אטפל בחמאס".

מהקריה האקדמית אונו נמסר: "מדובר בכנס שהיה פתוח לקהל הרחב. הקריה האקדמית אונו מגנה אלימות מכל וכל ומקדמת שיח מכובד. כמוסד אקדמי אנו פתוחים למגוון דעות, אולם לא נקבל חריגה מנורמות ההתנהגות המקובלות".


(עדכון ראשון: 17:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully