וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילת בנט תקפה את נתניהו: "מושחת ומעדיף את מפלגות השמאל"

25.3.2019 / 9:52

רעייתו של יו"ר הימין החדש כתבה בפייסבוק כי חקירות נתניהו הן "דרך השמאל להפיל אותו", וכי "תמיד יהיו לו בוחרים - וביטחון ישראל יופקר". בהמשך תקפה את מדיניותו מול חמאס וכתבה כי הוא "מוכן להתאמץ רק כדי שנפתלי לא יהיה בממשלה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

גילת בנט, רעייתו של יו"ר הימין החדש נפתלי בנט, תקפה הבוקר (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה, זאת בעקבות פגיעת הרקטה בבית במושב משמרת שבשרון. בין היתר, טענה בנט בדבריה כי חקירות נתניהו הן "דרך שהשמאל נוקט כדי להפיל אותו", וכי מטרתו העיקרית של ראש הממשלה היא למנוע את כניסת בעלה לממשלה.

"מספיק כבר לקשקש, הבחירות כאן הן לא על צוללות", כתבה בנט." כל חקירות נתניהו הן מאז ומעולם הדרך שהשמאל נוקט כדי להפיל אותו, סתם כי הם רוצים לחזור להיות בעלי הבית. אין פה כלום. ואוהדי ביבי ועוד כמה ימנים עוד זוכרים כמה נורא זה לחיות תחת שלטון השמאל, לכן הם מצביעים לו. אז ככל שאתם תחקרו ותנסו לפגוע בו - יהיו לו יותר בוחרים. יהיו לו בוחרים, וביטחון ישראל יופקר בידי מערכת ביטחון שלא רוצה להילחם".

בנט הוסיפה כי בעיניה "נתניהו מושחת", והסבירה כי "אדם מושחת מבחינתי הוא כזה שכשיורים טילים על תל אביב, הוא אומר שזו טעות. ורק כשהטיל פוגע - פתאום זה 'פשע נפשע' שתהיה לו 'תגובה הולמת'. מספיק כבר לקשקש! יש לנו אויב והוא הורג בנו שנים, וכל מה שנתניהו עושה זה להתעלם מקיומו ונותן לו לצמוח. הוא זה שנושא באחריות לכך שמינה שרי ביטחון ורמטכ"לים כושלים בזה אחר זה. הדרום בוער ומופגז במשך שנה והרמטכ"ל איזנקוט 'לא מעלה בדעתו שנירה במשגרי עפיפונים'.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
למרות החשיפות בפרשת הצוללות: הפערים בין נתניהו לגנץ נשמרים
לאחר פסילת בן ארי: ועדת הבחירות דחתה את קידום בן גביר ברשימה
לחוץ, היסטרי, מבוהל: נתניהו הגיע לריאיון בהפתעה - ויצא רע משנכנס

נפתלי בנט ואשתו גילת, בית סוקולוב, 29 בדצמבר 2018. ראובן קסטרו
גילת ונפתלי בנט/ראובן קסטרו

בהמשך כתבה בנט כי דרוש "מנהיג אמיתי" כדי לנצח את חמאס. עוד כתבה כי "נתניהו הוא מדינאי מעולה, אבל אנחנו חייבים את נפתלי כשר ביטחון אם אנחנו רוצים שיהיה פה אי פעם ביטחון. הוא היחיד שלא מפחיד והיחיד שיודע לעבוד", השוותה בין נתניהו ליו"ר הימין החדש.

"לנתניהו יש מטרה אחת שעליה הוא מוכן להתאמץ - שנפתלי לא יהיה בממשלה", הוסיפה. "בכל אחת מהממשלות האחרונות נתניהו העדיף את מפלגות השמאל על פני בנט ושקד, ורק באמצעות משא ומתן יצירתי ביותר הצליחו להיכנס. אם אתם רוצים לנצח את חמאס, אתם חייבים להצביע לימין החדש".

השר בנט הביע תמיכה בהתבטאותה של רעייתו. "עומד מאחורי כל מילה בפוסט של גילת, אשתי החכמה. נתניהו ראש ממשלה טוב אך גילת צודקת: נתניהו הרים ידיים אל מול טרור חמאס. מה שהוא לא עשה בעשר שנים הוא כבר לא יעשה. על נתניהו להטיל עליי את האחריות לטיפול שורש בחמאס ובעזה. אני יודע מה צריך לעשות", כתב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully