וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמינה בכולנו ובדרכה החברתית": עדינה בר שלום תומכת בכחלון

חודש לאחר פרישתה מהמרוץ לכנסת קראה יו"ר מפלגת "אחי ישראלי" לתמוך בכולנו. גם בבחירות הקודמות וגם בנוכחיות היא ניהלה מגעים עם שר האוצר ואף קיבלה הצעה להשתלב במקום נמוך ברשימה. בר שלום שיבחה את כחלון: "השר הכי בחרתי שהיה אי פעם במדינת ישראל"

צילום: אייל אביב, עריכה: ניב מעוז

יו"ר מפלגת "אחי ישראלי" עדינה בר שלום הודיעה הבוקר (חמישי) על תמיכתה במפלגת כולנו ובשר האוצר משה כחלון. בר שלום מסרה כי "אני מאמינה במפלגת כולנו ובדרך החברתית שלה. השר משה כחלון הוא השר הכי חברתי שהיה אי פעם במדינת ישראל, ואני רואה עצמי מחויבת להצלחת כולנו בבחירות הקרובות וקוראת לכל חבריי לתמוך במפלגה בבחירות".

בר שלום, בתו הבכורה של הרב עובדיה יוסף, החלה את דרכה הפוליטית בבחירות לכנסת ה-20 אז בניסיון למנוע ממנה לרוץ במפלגה אחרת, שילב אותה יו"ר ש"ס אריה דרעי במועצת הנשים של המפלגה. מאוחר יותר, היא פרשה ממועצה זו בטענה כי לא התכנסה או פעלה לקידום נשים חרדיות.

בבחירות הנוכחיות לכנסת ה-21 בר שלום הקימה את מפלגת "אחי ישראלי" והצהירה כי בכוונתה להתמודד עד הסוף. לפני סגירת הרשימות, היא ניהלה משא ומתן עם שורה של מפלגות כמו חוסן לישראל של בני גנץ ויש עתיד של יאיר לפיד, אך השיחות בין הצדדים לא הבשילו להסכם. בר שלום הגישה את רשימתה אולם פרשה מאוחר יותר מהמרוץ לכנסת בטענה כי אינה רוצה לבזבז קולות. גם בבחירות הקודמות וגם במרוץ הנוכחי היא ניהלה מגעים עם שר האוצר משה כחלון ובבחירות לכנסת ה-20 היא אף קיבלה הצעה להשתלב במקום נמוך ברשימה.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
בחזרה למיינסטרים החרדי: אלי ישי תקע אצבע בעין לדרעי
הליכוד קרא לחקירה פלילית: "צריך להגיע לאמת - כי גנץ מסתיר אותה"
"מה? הוא כבר מסומם?": יהדות התורה נגד פייגלין

עדינה בר שום בכנס יהדות, מאי 2015. ניב אהרונסון
תומכת בכחלון. בר שלום/ניב אהרונסון

בר שלום היא מייסדת המכללה החרדית בירושלים וכלת פרס ישראל שאף הדליקה משואה בעבר. לדבריה, מפלגת כולנו תדרוש במסגרת משא ומתן להקמת הממשלה הבאה את העברתה של החלטת ממשלה להשקעה בחינוך אקדמי לקהל החרדי, ובמסגרת זו הקמה והכרה במכללה לחרדים בירושלים. היעד הוא פתיחת מכללה ראשונה בתוך שנה מיום החלטת הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully