וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד: "צר לי עבור מחנה השמאל. אל תביאו בובות שמתחפשות לימין"

28.3.2019 / 12:08

שרת המשפטים הדגישה כי אם גנץ ייבחר לראשות הממשלה מפלגתה לא תשב עמו, ואף הודיעה כי "תשב באופוזיציה ותמרר לו את החיים". שקד תקפה את השמאל ש"לא מציב אלטרנטיבה שלטונית ולא יכול לתת פייט". השרה התייצבה לצד יו"ר כחול לבן והתנגדה לפרסום התכנים מהפריצה לטלפונו

עריכה: שניר דבוש

שרת המשפטים איילת שקד הבהירה היום (חמישי) בוועידת "הארץ" שמפלגת הימין החדש לא תשב בממשלה עם יו"ר כחול לבן בני גנץ. שקד הדגישה כי "אם גנץ יעמוד בראשות הממשלה אשב באופוזיציה ואמרר לו את החיים". עוד הוסיפה כי "צר לי עבור מחנה השמאל, אל תביאו בובות שמתחפשות לימין. גוש הימין חזק מאוד ואולי יום יבוא כשהשמאל יציב אלטרנטיבה שלטונית אמיתית, הוא יוכל לתת פייט. כרגע אפילו פייט אתם לא יכולים לתת".

"בני גנץ היה רמטכ"ל פרווה, נכשל בשוק הפרטי החברה בראשותו פשטה את הרגל", תקפה השרה. "הוא לא יכול אחרי כישלון בשוק הפרטי ובלי נסיון להיות ראש ממשלה".

שקד התייחסה לפריצה לטלפון הנייד של גנץ והתייצבה לצדו. "החוק להגנת הפרטיות די פרוץ. עצם העובדה שלקחו טלפון סלולרי ומאיימים לפרסם זאת היא פגיעה קשה מאוד בזכויות אדם. טלפון סלולרי של אדם זה דבר אישי ופרטי", אמרה. "כשרת משפטים אלחם שלאנשים במדינה הזאת תהיה פרטיות".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
"מאמינה בכולנו ובדרכה החברתית": עדינה בר שלום תומכת בכחלון
בחזרה למיינסטרים החרדי: אלי ישי תקע אצבע בעין לדרעי
הליכוד קרא לחקירה פלילית: "צריך להגיע לאמת - כי גנץ מסתיר אותה"

שרת המשפטים, איילת שקד במהלך כנס הארץ בתל אביב 28 במרץ 2019. אתר רשמי
"אמרר לגנץ את החיים". שקד, היום/אתר רשמי

"לנתניהו עומדת חזקת החפות. שמענו רק צד אחד ועוד לא שמענו את הצד שלו", אמרה בתגובה לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני חושבת שצריך להיזהר לא לעשות פליליזציה להליך הפוליטי. יש היום תחושה קשה לחברי הכנסת ולשרים שכל הזמן מחפשים את כולם, ותחושה של טהרנות יתר גם מצד התקשורת וגם מצד מערכת אכיפת החוק ומזה צריך להיזהר", תיארה.

השרה תקפה את מפלגת בל"ד, שהתמודדותה בבחירות לכנסת ה-21 נפסלה החודש. "בל"ד כמפלגה חותרת תחת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, ולכן היא לא צריכה להיות בכנסת".

כשנשאלה בנושא מבקשי המקלט, ענתה שקד כי "יש כל הזמן מגעים עם מדינות באפריקה ואני חושבת שישראל הוקמה כמדינת הלאום של העם היהודי ולא יכולה להיות פתרון למחלוקות באפריקה". לדבריה, "אנחנו בהחלט בעד קליטה במדינות המערב, לעודד את הגירתם וקליטתם במדינות כמו קנדה שמוכנות לקלוט אותם זה דבר מבורך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully