וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד הימין החדש נגד גנץ: "אמר שלא תפרוץ מלחמה - ואז פרצה לבנון השנייה"

אורי שכטר, שהוצב במקום השמיני ברשימת הימין החדש, תקף את יו"ר כחול לבן בפוסט בפייסבוק שנמחק לאחר זמן קצר. לטענתו, גנץ אמר שלושה חודשים לפני פרוץ המלחמה ב-2006 כי "אנו לא רואים בשנים הקרובות אופציה למלחמה"

צילום: תאגיד "כאן", עריכה: אביב אירגז

אורי שכטר, מועמד הימין החדש שהוצב במקום השמיני ברשימת המפלגה לכנסת, תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את יו"ר כחול לבן הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ. בפוסט שפרסם בפייסבוק ומחק זמן קצר לאחר מכן, כתב שכטר כי שלושה חודשים לפני מלחמת לבנון השנייה, אמר גנץ כי "אנחנו לא רואים בשנים הקרובות אופציה למלחמה".

בפוסט שפרסם כתב שכטר: "התלבטתי מאוד אם לכתוב את הדברים שנמצאים בלבי כבר שנים רבות. מצד אחד אני לא אוהב את הברוטאליות ואת הרמות הנמוכות שלעיתים תוקפים את בני גנץ, אך מצד שני חשוב לי כמפקד ששירת כ-30 שנה בסדיר ובמילואים לספר על מפגש מכונן שהיה לי עם בני גנץ".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
"נזק הפיצול": אתגר המפלגות הערביות בבחירות ללא הרשימה המשותפת
נתניהו: "גנץ לא יהיה שר הביטחון בממשלתי"; גנץ: "לא תהיה שר האוצר"
סמוטריץ' באולפן וואלה! NEWS: "גנץ מועמד שפוי, אך הוא רע ליהודים"

מסע"ת כחול לבן בהובלת המועמד לראשות הממשלה בני גנץ, גני התערוכה, תל אביב 18 במרץ 2019. ראובן קסטרו
"הסתכל עליי במבט של אבא שמסתכל על ילדו שלא מבין כלום". גנץ/ראובן קסטרו

"בחודש מאי 2006 כשהייתי מג"ד במילואים היינו באימון בבסיס אליקים", כתב. "בשלב מסוים במהלך האימון הגיע לדבר איתנו מפקד זרוע היבשה בני גנץ. הוא עלה על הבמה כשהנשק שלו תלוי בתלה כתף והתחיל לדבר עם הרבה פאתוס. כשהגיע שלב השאלות נעמדתי ושאלתי: 'המפקד, אנחנו אנשי המילואים נמצאים במצב לא טוב, אין מספיק אימונים, מצב מחסני החירום על הפנים ועוד בעיות לא פשוטות, האם אתה כמפקד זרוע היבשה שאחראי על בניין הכוח ביבשה ושאר הגורמים בצבא מתכוונים לטפל בבעיות החמורות האלו?".

לאחר מכן תיאר שכטר את תשובתו של גנץ. "ואז הוא הסתכל במבט של אבא שמסתכל על ילדו הקטן שלא מבין כלום, ואמר לי את הדברים הבאים: 'אנחנו מכירים את הדברים שאתה מדבר עליהם, אבל מכיוון שאנחנו לא רואים בשנים הקרובות אופציה למלחמה המצב של המילואים לא הולך להשתפר'. שלושה חודשים לאחר מכן נפתחה מלחמת לבנון השנייה".

שכטר מסר בתגובה לוואלה! NEWS: "הסרתי את הפוסט כי זה לא הסגנון שלי. השתדלתי כל חיי לא לרדת לאישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully